کد خبر: ۵۵۰۲۰۰
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

قاچاقچی معروف قصد کشتن سرمربی آرژانتینی را داشت/عکس

پابلو اسکوبار در دهه ۸۰ قصد داشت ریکاردو گارکا بازیکن تیم آمه‌ریکا کالی را به قتل برساند.
آفتاب‌‌نیوز :
در جهان قاچاقچیان مواد مخدر به کار بردن برخی از جملات، عادی محسوب می‌شود. آنها از حملات خود به عنوان یک اتفاق معمولی صحبت می‌کنند و صحنه‌هایی را یادآوری می‌کند که بیشتر شبیه فیلم‌های تخیلی است تا واقعیت اما در این متن یکی از اعضای قدرتمند باند "پابلو اسکوبار" (قاچاقچی معروف کلمبیایی) در مصاحبه‌ای یک ماجرای وحشتناک را بازگو می‌کند. قاچاقچی معروف کلمبیایی قصد داشت ریکاردو گارکا، سرمربی آرژانتینی پرو را به قتل برساند.

قاچاقچی معروف قصد کشتن سرمربی آرژانتینی را داشت

به‌ گزارش ‌کلارین، جان خایرو ولاسکس، معروف به پوپیه در این باره به ال پوپولار گفت‌: در دهه ۸۰ گروه "مدئین" قصد داشت به بازیکنان آمه‌ریکا کالی حمله کند که در این تیم گارکا بازی می‌کرد. اسکوبار به بازیکنان این تیم هشدار داد که در جنگ حضور دارند. گارکا همیشه مورد توجه پاترون (لقب اسکوبار) بود. با این حال هرگز نتوانست به این بازیکن دست پیدا کند. عشق به فوتبال گارکا را نجات داد. او و دیگر بازیکنان آمه‌ریکا کالی در وسیله نقلیه‌ای که حامل بمب بود حضور داشتند.

آمه‌ریکا کالی همیشه مورد توجه اسکوبار بود چون این باشگاه تحت نظر گروه کالی که برادران گیلبرتو و میگل رودریگس اورخوئلا، رهبری آن را بر عهده داشتند، فعالیت می‌کرد.

قاچاقچی معروف قصد کشتن سرمربی آرژانتینی را داشت

ولاسکس در ادامه‌ افزود: او بازیکنان کالی را به گروگان گرفت تا برادران رودریگس را تحویل بگیرد. اگر آنها با اسکوبار همکاری نمی‌کردند، خانواده‌ پدرو انریکه سارمینتو (سرمربی کلمبیایی) به قتل می‌رسید و با این حال اسکوبار به هدفش نرسید.

گارکا به همراه تیم شیاطین سرخ کالی توانست در سال‌های ۱۹۸۵ و ۸۶ قهرمانی در کشور شود. همچنین به همراه این تیم در جام لیبرتادورس درخشید و سه نایب قهرمانی در سال‌های ۸۵، ۸۶ و ۸۷ به دست آورد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین