کد خبر: ۵۵۰۹۱۷
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱

جزئیات بیشتر از ضرب و شتم خبرنگار قزوینی+عکس

روابط عمومی صدا و سیمای قزوین، ضرب و شتم خبرنگار را تایید کرد. دبیر شورای شهر قزوین نیز خواستار روشن شدن ابعاد مساله شد.
آفتاب‌‌نیوز :
روز گذشته، ضرب و شتم یک خبرنگار توسط ماموران اجرای احکام شهرداری، به شدت خبرساز شد.

منابع خبری ایلنا، هویت این خبرنگار را که بلافاصله بعد از درگیری در بیمارستان شهید رجائی قزوین بستری شد، "یحیی درزجینی" خبرنگار صداوسیمای الوند اعلام کرده‌اند.

جزئیات بیشتر از ضرب و شتم خبرنگار قزوینی+عکس

حالا روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین با صدور اعلامیه‌ای ضرب و شتم این خبرنگار را تایید کرده‌است. به گفته‌ی حسن اکبری (مدیر دفتر و روابط عمومی شبکه قزوین) خبرنگار صدا و سیمای مرکز قزوین توسط پرسنل شهرداری منطقه ۱ قزوین مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌است.

وی می‌گوید: ماموران شهرداری قصد تخریب چهاردیواری نیمه تمامی در حومه قزوین که گفته می‌شود غیرمجاز بوده را داشتند که یکی از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز قزوین در حال عبور از آن مکان به تصویربرداری از صحنه می‌پردازد که با برخورد پرسنل شهرداری مواجه می‌شود و با عنایت به تصریح این خبرنگار که از عوامل صدا و سیما است، متاسفانه مورد ضرب و شتم پلیس ساختمان شهرداری قرار می‌گیرد و هم اکنون در بیمارستان شهید رجائی بستری و تحت مداوا است.

شورای شهر قزوین نیز به این حادثه واکنش نشان داده‌است. مهدیه السادات قافله باشی (دبیر شورای شهر قزوین) شب گذشته در جلسه علنی شورای شهر قزوین گفت: اخباری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه خبرنگار صداو‌سیمای مرکز استان با ماموران شهرداری درگیر شده است که تاکنون گزارش کاملی به دست نرسیده و همه اطلاعات در حد اظهارات شفاهی است.

وی افزود: بنده طی تماسی که با شهردار منطقه الوند داشتم، مشخص شد که موضوع در دست بررسی است و اینطور نیست که شهرداری قزوین کاملا مقصر باشد. به طور حتم پس از تحقیقات توسط مراجع قضایی و اعلام نتیجه، مراتب اطلاع رسانی می‌شود.

عضو شورای شهر قزوین بیان داشت: تا زمانی که دستورات قضایی و شفاف‌سازی در این خصوص صورت نگیرد نمی‌توان هیچگونه تصمیمی اتخاذ کرد و فضاسازی که علیه مجموعه مدیریت شهری  قزوین رقم خورده، ناعادلانه است.

قافله باشی تاکید کرد: بنده به نوبه خودم متعهد خواهم شد که اگر در این اتفاق پیش آمده، شهرداری مقصر باشد، عذرخواهی کنیم و نتیجه را به طور کامل برای مردم تشریح خواهیم کرد.

در حال حاضر شهرداری قزوین اعلام کرده که در حال بررسی موضوع است و نتیجه  بررسی‌ها در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین