کد خبر: ۵۵۱۳۲۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷

«FATF» ما را زیر ذره بین چشمان شیاطین می‌برد

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: FATF ما را زیر ذره بین چشمان تیزبین شیاطین می‌برد تا مقاومت ما را بشکنند.
آفتاب‌‌نیوز :
اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی شامگاه امروز سه شنبه (۲۴ مهرماه ۹۷) در همایش بررسی ابعاد اقتصادی لوایح مربوط به FATF با عنوان «تضمین نمی دهیم» که به همت جنبش مردمی حفاظت از منافع ملت در تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: در جامعه جهانی شاهد یک استعمار جدید هستیم که FATF یک شکل استثماری قدرت ها به ویژه امریکاست تا ابزاری داشته باشند که هر وقت خواستند فشار خود را بر کشورها بیاورند.

وی ادامه داد: اگر فقط بحث شفافیت باشد مشکلی نیست، اما عضو ناظر FATF عربستان است و راس آن امریکاست ، این راس می خواهد همه دریچه‌های اقتصادی را به روی ایران ببندد. ما از لیست سیاه خارج نخواهیم شد، همانطور که از برجام سودی نخواهیم برد.

رنجبرزاده تصریح کرد: در برجام بزرگترین خسارت به جمهوری اسلامی وارد شد این بود که غرور ملی ما شکست، صنعت هسته‌ای تعطیل شد. FATF ما را زیر ذره بین چشمان تیزبین شیاطین می‌برد تا مقاومت ما را بشکنند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در وضعیت جنگی و موقعیت امروز نباید تسلیم یک سری معاهداتی شویم که موجب شکل گیری اجماع جهانی علیه ما شود. چه کسی تضمین می‌دهد که پس از الحاق به cft علیه ما اجماع صورت نمی گیرد ؟ مطمئن باشید حتما این اجماع صورت خواهد گرفت. 

وی خاطر نشان کرد: آیا اینکه ذره‌ای نان به ما می دهند و اندکی هوا برای تنفس به ما می رسانند ، دستاورد برجام است ؟ چرا خود با اختیار خود زمینه فشار بیشتر دشمن را فراهم کنیم؟ CFT برای ما نتیجه ای ندارد، بلکه شخصیت‌های ما را در معرض آسیب قرار می دهد. اگر عقب نشینی کنیم ، دشمن بیشتر پیشروی خواهد کرد. رهبری هم گفتند خود نمایندگان ورود کنند، همه مسایل را نباید از جایگاه رهبری انتظار داشته باشیم.

فارس 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین