کد خبر: ۵۵۱۴۹۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶

جنایت هولناک مرد بوکسور در شرق تهران

رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مردی که به طرز هولناکی اقدام به قتل دو دخترش و پدر و مادر همسرش کرده بود، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ کیوان ظهیری در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۵ امروز مردی ۴۷ ساله به همراه برادرش به کلانتری ۱۳۲ نبرد مراجعه کرده و اعلام کرد که چهار نفر از اعضای خانواده‌اش را به قتل رسانده است.

وی با بیان این که بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت، گفت: ماموران با اطمینان از صحت اظهارات این فرد به محل اعزام شده و با ورود به آپارتمانش در محدوده خیابان نبرد جنوبی با اجساد غرق در خون دو دختر جوان و یک پیرمرد و پیرزن مواجه شدند.

ظهیری با بیان این که بلافاصله موضوع به بازپرس کشیک قتل اطلاع داده شد، گفت: این فرد در اظهارات خود صراحتا به قتل اعضای خانواده‌اش به دلیل اختلاف خانوادگی با همسرش اعتراف کرد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اعترافات این فرد گفت: متهم که ۴۷ سال سن دارد، حوالی ساعت ۲۲ سه‌شنبه پس از خرید مقادیر زیادی شیر و موز به خانه خود مراجعه کرد. همسر او از حدود یک هفته قبل خانه را ترک کرده و به کرج رفته بود اما دو دختر ۱۹ و ۱۷ ساله و والدین همسرش در خانه حضور داشتند.

وی با بیان این که متهم اقدام به درست کردن شیرموز برای اعضای خانواده خود کرده و در آن داروی خواب‌آور ریخته بود، گفت: دو دختر و والدین همسرش متهم پس از نوشیدن شیرموز با حالت خواب‌آلودگی رو به رو شده و به همین دلیل دو دختر به اتاق خواب خود رفته و پیرمرد و پیرزن نیز در اتاق پذیرایی به خواب می‌روند.

ظهیری با بیان این که دقایقی بعد این مرد نقشه شوم خود را عملیاتی کرد، گفت: بنابر اعترافات متهم ، این مرد ابتدا به آشپزخانه رفته و کاردی ۴۰ سانتی‌متری را برداشته و سپس به اتاق خواب دخترانش رفته و سعی در خفه کردن دختر ۱۹ ساله‌اش که دانشجوی حقوق بوده کرده اما موفق نشده و به همین دلیل با چاقو گلوی دخترش را می‌برد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: متهم که به ادعای خودش ۲۵ سال است که در رشته ورزشی بوکس فعالیت دارد، سپس بالای سر دختر ۱۷ ساله‌اش رفته و با ضربات مشت قصد کشتن او را داشته اما در ادامه اقدام به بریدن گلوی دختر دیگرش کرده و به اتاق پذیرایی می‌رود. در آنجا ابتدا پدر ۷۹ همسرش را به همین شیوه به قتل می رساند و در حالی که مادر ۷۰ ساله همسرش از خواب بیدار شده بود با وارد کردن ضربات متعدد چاقو به شکم و گلوی این پیرزن او را نیز به قتل رسانده است.

ظهیری با بیان این که متهم پس از ارتکاب قتل در حوالی ساعت یک بامداد امروز از خانه خارج نمی‌شود، افزود: این فرد تا ساعت ۱۵ امروز در خانه بود و پس از آن با برادرش به کلانتری نبرد مراجعه کرده و پرده از راز این جنایت برداشت.

وی انگیزه متهم از ارتکاب جنایت را بر اساس اعترافات قاتل اختلاف خانوادگی با همسرش اعلام کرد و گفت: این فرد در اعترافات خود مدعی شد که پدر و مادر همسرش نقش زیادی در مشکلات خانوادگی آنها داشته‌اند و چون دلش نمی‌خواسته که دخترانش در آینده شبیه به مادرشان شوند، آنها را نیز به قتل رسانده است.

به گفته رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، در حال حاضر متهم با دستور بازپرس ویژه قتل در بازداشت است و تحقیقات از وی ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
عبدالله
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
0
0
یک بار اعدام کمش هست ای قوه فضائیه..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
0
1
خدایا توخودت کمک این مردم ایران کن ما...........................
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
0
0
خدایا چرا انسان اینقدر نادان می شود و دست به این جنایت هولناک می زند شاید دخترانت ادمهای بزرکی وموفقی می شدند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
0
این حیوان رو باید در صحنه جنایت تکه تکه میکردند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین