کد خبر: ۵۵۱۷۱۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

قیمت جهانی طلا امروز ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ چقدر است؟

در حالی که تشدید نگرانی های سیاسی و اقتصادی در مورد رشد اقتصادی ضعیف چین تاثیری منفی بر بازارهای مالی آسیا گذاشته است، قیمت طلا امروز اندکی افزایش داشت و در مسیر سومین افزایش هفتگی متوالی قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
 قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به 1226 دلار و 44 سنت رسید. قیمت فلز زرد از ابتدای هفته جاری تاکنون 0.7 درصد افزایش داشته است.

قیمت طلا ی آمریکا نیز امروز با 0.1 درصد افزایش به 1230 دلار و 9 سنت رسید.

استفن اینز، تحلیلگر موسسه اوآندا در سنگاپور گفت: «ریسک های حول انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا و بالا گرفتن تنش های ژئوپلتیک موجب شده تا طلا به محلی امن برای سرمایه گذاری تبدیل شود... من فکر می کنم به رغم افزایش ارزش دلار، این وضعیت به نفع قیمت طلا تمام شده است.»

در حالی که چین در تلاش است تا اعتماد سرمایه گذاران به اقتصاد خود را افزایش دهد، ارزش سهام در بازارهای آسیایی امروز بخشی از زیان های جلسات گذشته را جبران کرد، اما آمارها نشان می دهد که نرخ رشد دومین اقتصاد بزرگ جهان به پایین ترین رقم خود از سال 2009 رسیده است.

در همین حال، کمیسیون اروپا اعلام کرده، پیش نویس بودجه سال 2019 ایتالیا «به شکل ویژه ای دارای موارد عدم تبعیت جدی» از مقررات اتحادیه اروپاست. این اظهارنظر زمینه را برای رد بی سابقه برنامه اقتصادی این کشور توسط اتحادیه اروپا آماده کرده است.
تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین