کد خبر: ۵۵۱۸۸۶
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

توصیه به زائران برای پارک کردن خودروهایشان در پارکینگ‌های شناسنامه‌دار

فرمانده انتظامی استان ایلام از زائران خواست در مراجعه به مرز مهران خودروهای خود را در پارکینگ‌های شناسنامه‌دار و مجهز پارک کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار «نورعلی یاری» در مرز مهران اظهار کرد: امسال زیرساخت‌های استان ایلام و شهر مرزی مهران برای میزبانی از زائران اربعین حسینی با تلاش‌های صورت گرفته آماده‌تر از سال‌های گذشته است.

وی با اشاره به چهار بانده شدن بخشی از عظیمی از محور ۸۵ کیلومتری ایلام به مهران گفت: ترافیک در جاده‌های استان منتهی به پایانه مرزی مهران و روان و کم‌حجم می‌باشد و تردد به آسانی در جاده‌ها در جریان است.

فرمانده انتظامی استان ایلام ساماندهی مناسب پارکینگ‌های شهر و اطراف مهران را از دیگر اقدامات خوب دستگاه‌های متولی دانست و از زائرانی که با خودروهای شخصی در شهرستان مرزی مهران شده‌اند خواست وسایل نقلیه خود را در پارکینگ‌های شناسنامه‌دار و معتبر که دارای امکانات و تجهیزات مناسب هستند پارک کنند.

وی با اشاره به ورود سامانه بارش‌زا به استان و احتمال وقوع بارندگی در روزهای آینده گفت: پارک خودرو در زمین‌های کشاورزی اطراف شهر مهران باعث بروز مشکلاتی برای زائران در زمان برگشت خواهد شد.

یاری در ادامه به اجرای طرح پیشگیری از سرقت ویژه اربعین حسینی(ع) در شهر مهران اشاره کرد و یادآور شد: گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس آگاهی و دیگر رده‌های تخصصی بر پارکینگ‌ها و نقاط مختلف شهر مهران نظارت خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان ایلام از زائران خواست ضمن رعایت همه جوانب حفاظتی و مراقبتی برای پیشگیری از سرقت خودرو و محتویات داخل آن، از پارک وسیله نقلیه خود در مکان‌های پرده خودداری کرده و بکوشند وسایل قیمتی مدارک خود را در داخل خودرو جا بگذارند.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین