کد خبر: ۵۵۱۸۹۴
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

انتقادات مغرضانه از کاراته باعث دلسردی است

سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان گفت: انتقادات مغرضانه برخی افراد او را برای ادامه کار دلسرد می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
مهران بهنام‌فر در گفت و گو با ایسنا، پس از موفقیت تیم کاراته پسران در المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین در خصوص شرایط این مسابقات اظهار کرد: در این مسابقات همه عنوان داران جهان در اوزان مختلف حضور داشتند و به همین دلیل مبارزات خوب و سنگین را در جریان این رقابت‌ها شاهد بودیم. اگر فیلم مسابقات را نگاه کنید سطح بالای این رقابت‌ها را می‌بینید.

او در ادامه با بیان اینکه همه‌ی قهرمانان آسیا، اروپا و جهان در این رقابت‌ها حضور داشتند، توضیح داد: رقبای کاراته کاهای ما سرسخت بودند و با این حال هر دو نماینده تیم پسران فوق‌العاده ظاهر شدند اما متاسفانه علیرضا بدشانسی آورد و از کسب مدال بازماند. به دلیل اینکه از قبل طلا را برای خودش کنار گذاشته بود با باخت در مبارزه اول از نظر روحی تحلیل رفت و از نظر روانی به هم ریخت.

سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان پسران افزود: با این حال علیرضا در اول راه است و مطمئنا آینده کاراته ایران خواهد بود. او قهرمان آسیا، جهان و مسابقات کسب سهمیه کرواسی است و باید حمایت شود، نباید او را تخریب کرد. بعد از این اتفاق همه هم و غم من برای این است تا علیرضا که آینده کاراته ایران است سیبل انتقادات مغرضانه برخی افراد نشود. یکسری افراد با خشمی که نمی‌دانم از کجا سرچشمه می‌گیرد انتقاداتی را انجام می‌دهند که درست نیست، نباید استعدادهایی مانند علیرضا را از دست بدهیم چرا که او آینده کاراته است اما متاسفانه آینده ایران برای این افراد مهم نیست.

او همچنین با بیان اینکه در المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین رحمت خداوند شامل حال او و تیمش شد، ادامه داد: در مورد نوید هم باید بگویم که همه حریفانش را با دقت آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم سخت‌ترین حریفش کاراته‌کای ترکیه‌ای است. البته سایر رقبای او مانند کاراته‌کاهای مراکش، ایرلند و ... نیز از بهترین‌های این وزن بودند و در کلاس بالایی مبارزه می‌کردند. با این حال خدا را شکر می‌کنم که تلاشمان جواب داد و بهترین نتیجه برای کاراته ایران کسب شد.

بهنام‌فر در پایان صحبت‌هایش با بیان اینکه پیش از این رقابت‌ها از سوی برخی سایت‌ها و پیچ‌های تقلبی در فضای مجازی او و تیمش تحت فشار بوده است، توضیح داد: خیلی‌ها می‌خواستند با اقداماتی که انجام می‌دهند مانع موفقیت ما شوند اما خد را شکر که اینطور نشد. ما از جیب برای موفقیت این تیم هزینه کردیم و اما برای چنین افرادی آینده ورزش کشور و ایران مهم نیست، همین کارها و اقدامات مغرضانه‌ آدم را برای ادامه کار دلسردتر می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین