کد خبر: ۵۵۲۰۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

ترامپ رو ول کن این رو بچسب ؛ دقیقه ای ۲۷۷ میلیون ! + عکس

ویدئوی برنامه «بر فراز الوند» در حالی مورد توجه در فضای مجازی قرار گرفت که مجری این برنامه ضمن بررسی قاچاق سوخت، از قاچاق ۴۰ میلیون لیتر بنزین در روز خبر می دهد .
آفتاب‌‌نیوز : ویدئوی برنامه «بر فراز الوند» در حالی مورد توجه در فضای مجازی قرار گرفت که  مجری این برنامه ضمن بررسی قاچاق سوخت، از قاچاق ۴۰ میلیون لیتر بنزین در روز خبر می دهد و در ادامه سود حاصل از این قاچاق را بین دقیقه ای ۲۷۷ میلیون تا ۱۳۸ میلیون تومان اعلام می کند.

ترامپ رو ول کن این رو بچسب ؛ دقیقه ای ۲۷۷ میلیون ! + عکس

او در پایان از درخواست دلسوزان و مسئولان برای احیای کارت سوخت جهت مبارزه با قاچاق سوخت خطاب به دولت می گوید: «نکنه دولت میگه چون (کارت سوخت) مال دولت قبلی بوده که ملغی کردیم اگه فعال کنیم یعنی اشتباه کردیم و آن ها کار درست رو انجام دادن» کاربری نوشت:«با این عدد  و  رقم ها یعنی قاچاقچی محترم یه سر برن دست شویی دویست و خرده ای میلیون ضرر می کنه!» کاربر دیگری هم نوشت: «بابا آقایان مسئول، تحریما و ترامپ رو  ول کنین همین جلوی قاچاق سوخت رو بگیرین کلی به کشور کمک کردین».

نوداد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
1
0
بابا این هم یه کلک دیگه. اخه با بشکه و بیست لیتری میشه 40 میلیون لیتر قاچاق کرد . برای دریافت هر لیتر سوخت در پمپ ها حد اقل 1 دقیقه وقت صرف میشود. اگر در هر پمپ بنزین بتوان حد اکثر 3 ساعت سوخت قاچاق بزنیم .از هر پمپ می توان 180 لیتر سوخت قاچاق دریافت کرد .و با یک حساب سرانگشتی برای دریافت 40/000/000 لیتر سوخت حداقل به220/000 پمپ بنزین نیاز داریم. نتیجه: یا اصلا بنزینی تولید نمیشه و این امار فقط تو کاغذه برای چپاول یا اگه تولید میشه توسط حکومت قاچاق میشه و .................
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین