کد خبر: ۵۵۲۲۰۷
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵

قیمت نان در دامغان تغییر می‌کند/ بهای مصوب از شنبه

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان بابیان اینکه بر اساس مصوبه امروز ستاد تنظیم بازار استان سمنان عرضه نان از روز شنبه ۵ آبان ماه سال جاری باقیمت جدید خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
علی سلاحی در گفتگو با مهر، بابیان اینکه قیمت جدید نان از روز شنبه آتی در دامغان تغییر می‌کند، تأکید کرد: با استناد مصوبه ستاد تنظیم بازار استان سمنان قیمت نان لواش از ۱۶۵ تومان فعلی به ۲۰۰ تومان افزایش خواهد یافت و چانه این نان از ۱۹۰ گرم به ۲۱۰ گرم تغییر  پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: نان بربری از ۴۲۵ تومان به ۵۰۰ تومان و با چانه ۵۱۵ گرم عرضه می‌شود که چانه فعلی نان بربری ۴۲۵ گرم بوده که به ۴۸۰ گرم تغییر پیدا می‌کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان به قیمت جدید نان تافتون اشاره و اظهار داشت: قیمت این نان نیز از ۳۰۰ تومان فعلی به ۳۵۰ تومان افزایش می‌یابد که چانه آن هم از ۳۲۵ گرم به ۴۴۵ گرم تغییر خواهد یافت اما برای افزایش قیمت نان سنگک هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

سلاحی از وجود ۷۶ واحد نانوایی در دامغان خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۲ واحد نانوایی آزاد پز هستند، همچنین ۳۴ نانوایی در روستاها و مابقی در سطح شهرهای دامغان، کلاته رودبار، دیباج و امیریه فعالیت دارند.

وی بابیان اینکه ماهانه به‌طور میانگین ۹ الی ۱۱ تن آرد در بین هر نانوایی‌ شهرستان توزیع می شود افزود: بیشترین عرضه نان در دامغان را لواش و بربری تشکیل می دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین