کد خبر: ۵۵۲۳۸۴
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵

قطعی ۴ ساعته شبکه موبایل در ایذه

رئیس مخابرات شهرستان ایذه گفت: به دلیل حفاری اداره راه در مسیر ورودی کابل فیبر نوری به شهرستان شبکه موبایل و اینترنت شهرستان برای ۴ ساعت قطع شد.
آفتاب‌‌نیوز :
مظفر عالیپور امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به قطعی ۴ ساعته شبکه موبایل و اینترنت در این شهرستان اظهار کرد: در پی حفاری پیمانکار اداره راه شهرستان در مسیر ورودی فیبر نوری به شهرستان کابل فیبر نوری قطع شد که در پی آن قطعی ۴ ساعته شبکه موبایل را به دنبال داشت.

وی افزود: از همان دقایق اطلاع یافتن از این مسئله تیم متخصص برای اصلاح شبکه وارد شد و پس از ۴ ساعت؛ ساعت ۲۱ امشب مشکل برطرف شد.

رئیس مخابرات شهرستان ایذه بیان کرد: چند بار نیز راه‌کار برون‌رفت از این قبیل مشکلات به مسئولان گزارش شد و از تمام مدیران ارشد شهرستان به‌ویژه نماینده مردم در مجلس درخواست پیگیری وصل خط فیبر نوری پشت پیان به قلعه‌خواجه اندیکا به طول ۳۵ کیلومتر را داریم‌.

عالیپور بیان کرد: حل این مشکل از دست مسئولان مخابرات استان خارج است و لازم است که این مشکل با طرح در وزارت ارتباطات و شرکت همراه اول برای همیشه حل شود و گرنه در غیر این‌صورت با قطع احتمالی فیبر نوری؛ قطع شدن شبکه موبایل شهرستان دور از انتظار نیست.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین