کد خبر: ۵۵۲۷۹۰
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۸

فروش خودروهای سرقتی با پلاک ماشین‌های تصادفی

فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان البرز اعضای باند سارقان خودرو و سند نمره کار دستگیر و به 31 فقره سرقت اعتراف کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار عباسعلی محمدیان گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودرو در مناطق مختلف کرج، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی ماموران و مراجعه به آلبوم سارقان سابقه‌دار، یکی از متهمان که دارای سابقه سرقت بود شناسایی و دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد.

سردار محمدیان گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های ماموران در ابتدا منکر هرگونه اطلاعی از سرقت خودروها شد اما در نهایت در مواجهه با اسناد و شواهد موجود لب به اعتراف گشوده و به 31  فقره سرقت خودروهای سمند، پژو و پراید با همدستی 2 نفر دیگر اعتراف کرد.

وی بیان کرد: بررسی‌های بعدی حاکی از آن بود که خودروهای سرقتی در برهه زمانی مشخصی مورد سرقت قرار گرفته و سارقان با خرید خودروهای اسقاطی و تصادفی و استفاده از اسناد و مدارک آنها و تغییر و مخدوش کردن اصالت و ارکان خودروهای مذکور با اسناد و مدارک جدید برای خودرو، آن را در استان‌های مختلف کشور با قیمت عرف بازار به فروش رسانده و یا واگذار می‌کردند.

سردار محمدیان گفت: با انجام تحقیقات گسترده ماموران و اقدامات اطلاعاتی، دو نفر از اعضای مرتبط با باند سرقت شناسایی و در کرج دستگیر شدند و با راهنمایی آنها و تلاش شبانه روزی ماموران تا کنون 10 دستگاه از خودروها کشف و تحقیقات برای کشف سایر خودروها ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی و اعتراف به سرقت خودرو و سند نمره کار، اذعان کردند که خودروهای سرقتی را  تغییر اصالت داده و سپس آن ها را به فروش می‌رساندند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین