کد خبر: ۵۵۳۰۳۶
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴

قلعه‌نویی: با شفر باید مثل کی‌روش قرارداد ببندند

سرمربی سپاهان اصفهان گفت: استقلال در نیمه اول بهتر از ما بود اما در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم، به برتری رسیدیم.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر قلعه نویی بعد از برتری مقابل استقلال گفت: نیمه اول استقلالی‌ها خوب بودند در نیمه دوم مرکز زمینه و لایه‌های دفاعی را بستیم و از کناره‌ها استفاده کردیم. بازی بدی نبود. استقلال روند رو به رشد داشت و نیمه اول بهتر از ما بازی کردند. این بازی را به کارگران فولاد مبارکه که در دمای ۱۶۰۰ درجه اذیت می‌شوند تقدیم می‌کنیم.

او افزود: تیم را طوری درست کرده بودیم که از سه جهت به گل برسیم. از هواداران نیز تشکر می‌کنم که آمدند. برای هر بازی انگیزه دارم و این بازی به اندازه بازی با مس کرمان برایم مهم است. استقلال را دوست دارم و سال‌ها در آن بوده‌ام اما الآن سرمربی سپاهان هستم. بازی به بازی پیش می‌رویم و برای سپاهان آینده خوبی می‌بینم. در نیم فصل دوم نیز باید تغییراتی داشته باشیم.

سرمربی سپاهان همچنین گفت: مهرداد محمدی روز خوبش نبود و به خاطر کارت زردی که داشت عوضش کردیم.

او درباره وضعیت استقلال گفت: شفر مربی کارکشته‌ای است. امیدوارم همانطور که با آقای کی‌روش قرارداد ۸ ساله بستند با او هم قرارداد بلند مدت ببندند.

به گزارش ایسنا، قلعه‌نویی درباره آینده تیم ملی با کی‌روش اظهار کرد: معتقدم باید بعد از ۸ سال پیشرفت کنیم. البته معتقدم باید باهم تعامل داشته و به لیگ و پیشکسوت‌ها نیز احترام بگذاریم. در این ۸ ساله به بزرگترها توهین شده است. کی روش ازنظر فنی حرف ندارد اما از نظر رفتاری باید کنترل شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین