کد خبر: ۵۵۳۹۳۱
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰

روایت استاد وحشت از داستان عجیب مردی که مدام لاغر می‌شود

استیون کینگ در آمریکا به خاطر نوشتن رمان‌های ترسناک مشهور است ولی ظاهراً در آخرین رمان کوتاهش داستان اجتماعی فانتزی از مردی را گفته است که به عارضه‌ای نامعلوم مبتلا شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
استیون کینگ نویسنده مشهور آمریکایی از انتشار آخرین رمانش خبر داد که حال و هوایی متفاوت با کتاب‌های گذشته‌اش دارد. در آمریکا و سراسر جهان کینگ را به خاطر نوشتن رمان‌ها و داستان‌های ترسناک می‌شناسند. کینگ می‌گوید این رمان یا در حقیقت مینی رمان به موضوعی اجتماعی و فانتزی پرداخته است.
 
کینگ در مصاحبه‌ای تاریخ انتشار این رمان 146 صفحه‌ای را 30 اکتبر سال 2018 اعلام کرده بود که قرار است توسط انتشارات  اسکریبنر روانه بازار کتاب آمریکا شود.
 
آخرین اثر کینگ ارتفاع (Elevation) انتخاب شده است که داستان زندگی عجیب شخصی به نام اسکات کری را روایت می‌کند که با وجود حجم زیاد غذایش هر روز از وزن بدنش کاسته می‌شود. اسکات هرچقدر بیشتر غذا می‌خورد به همان اندازه وزن کم می‌کند و باب الیس پزشک و دوست اسکات از این کاهش وزن سردر نمی‌آورد.
 
پیش از این کینگ در مصاحبه‌ای گفته بود این رمان دنباله داستان قبلی برج تاریک است ولی ظاهراً به نظر می‌رسد داستان این رمان حال و هوای متفاوت دارد.
ایبنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین