کد خبر: ۵۵۴۳۸۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸

ترافیک پرحجم در مسیر بازگشت زائران اربعین و محورهای منتهی به تهران

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از ترافیک پرحجم در مسیرهای بازگشت زائران اربعین خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی درحال حاضر در اکثر محورهای استان‌های مازندران و گیلان و نیز محور گرمی - بیله سوار در استان اردبیل بارش باران گزارش شده است که در همین راستا لازم است رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کرده و حتما فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل حفظ کنند.

وی با بیان اینکه در ارتفاعات محورهای فیروزکوه، کرج_چالوس و کیاسر_سمنان مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است، تصریح کرد: در محورهای اهر_کلیبر و سراب_اردبیل در استان آذربایجان شرقی نیز وضعیت مشابه گزارش شده که توصیه می‌شود رانندگان با دقت کافی و سرعت مطمئنه در این محورها حرکت کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: هم اکنون شاهد ترافیک پرحجم در مسیرهای بازگشت زائران اربعین هستیم و بر این اساس در محورهای مهران_صالح آباد_ایلام_سرابله در استان ایلام و محورهای اسلام آباد و کرمانشاه_همدان در استان کرمانشاه شاهد ترافیک پرحجم و نیمه سنگین هستیم اما تردد به شکل روان در حال انجام است.

رحمانی با بیان اینکه محور همدان_ساوه در استان همدان و محورهای سوسنگرد و شلمچه_خرمشهر در استان خوزستان نیز با ترافیک پرحجم روبه رو است، گفت: لازم است زائران در مسیر بازگشت از عجله و شتاب و رانندگی در شرایط خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند.

وی درباره وضعیت ترافیکی دیگر محورهای کشور نیز گفت: در مسیر شمال به جنوب محور کرج_چالوس در محدوده های مرزن آباد، دزبن و هزارچم ترافیک نیمه سنگین و در طول محور پر حجم و روان است. همچنین در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های پارک جنگلی آمل و نارنجستان تا تونل شماره یک نیز ترافیک سنگین است و  در محدوده‌های لاریجان و گزنک در این محور نیز حجم ترافیک نیمه سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ادامه داد: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه در محدوده تونل شیرگاه ترافیک نیمه سنگین و در طول محور پر حجم اما روان گزارش شده است. در استان گیلان نیز در مسیر شمال به جنوب محور رشت_قزوین در محدوده سه راهی سنگر ترافیک نیمه سنگین است و در محدوده مسکن مهر رودبار نیز وضعیتی مشابه گزارش شده است، اما در طول این محور ترافیک پر حجم و روان است.

به گفته رحمانی، در شرق استان تهران در محور قدیم بومهن_تهران محدوده پلیس راه جاجرود ترافیک نیمه سنگین است و در آزادراه قزوین به کرج نیز ترافیک پر حجم گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در آزادراه قزوین - کرج از پل حصارک تا پل فردیس نیز ترافیک نیمه سنگین است، گفت: در مسیر آزادراه کرج -تهران نیز از پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه در دیگر جاده‌های کشور پدیده جوی و مشکل ترافیکی گزارش نشده است، اظهارکرد: رانندگان و مسافران در هرساعت از شبانه روز می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با  شماره تلفن 88255555 تماس بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین