کد خبر: ۵۵۵۱۸۶
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴

خسته بند: لایحه‌ CFT قرائتی کاملاً نوین از استعمار خارجی است

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تأیید CFT خطایی بزرگ و استراتژیک است گفت: پذیرش CFT مانند برجام هیچ منفعتی برای کشورمان ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسن خسته بند نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: لایحه‌ CFT سبک و قرائتی کاملاً نوین از استعمار خارجی محسوب می‌شود و به اعتقاد بنده پذیرش این طرح خطایی بزرگ و استراتژیک است و هیچ فایده و منفعتی را ‌نصیب کشورمان نمی‌کند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس عنوان کرد:‌ استکبار جهانی به سرکردگی آمریکایی‌ها هر از چندگاهی با قوانینی رنگ و لعاب‌دار سعی در تحمیل قدرت خود بر سایر کشورهای دیگر دارند و جدیداً نیز با لایحه‌ای تحت عنوان CFT در فکر القای تعریف یکجانبه خود از تروریسم بین‌الملل هستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد:‌ ایجاد مجالس فرمایشی در کشورهای مختلف یکی از مهم‌ترین اهداف آمریکایی‌هاست زیرا به وسیله این ابزار می‌توانند ضمن تحمیل آراء و نظرات خود قرائت‌های خاص خود را در بسیاری از موضوعات مهم و استراتژیک به مرحله اجرا درآورند.

خسته‌بند ضمن اشاره به تصمیماتی که مجلس در سال ۹۴ در باب مسائل پولشویی و تروریسم اتخاذ کرد افزود:‌ در آن برهه از زمان قوانین بسیار خوبی در این زمینه به تصویب رسید که یکی از بندها و مفاد اصلی آن استثناء قائل شدن گروه‌های مبارزاتی آزادی‌خواه و جبهه مقاومت با تروریسم بود.

وی با بیان اینکه مصوبه مجلس مورد قبول کشورهای مدعی دموکراسی و مدافع آزادی قرار نگرفت بیان داشت:‌ مانند روز روشن است که آمریکایی‌ها به دنبال تحمیل نظرات خود در باب تعریف تروریسم بین‌الملل به سایر کشورها هستند و تنها تفسیر خود را در این مسئله معیار واقعی سنجش می‌دانند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس به رفتارهای متضاد و دوگانه آمریکایی‌ها در برخورد با گروه‌های تروریستی منطقه اشاره کرد و ابراز داشت: کمک‌ها و حمایت‌های‌ آمریکایی‌ها از جلادان داعشی، تروریست‌های جبهه النصره و یا القاعده در منطقه خاورمیانه از جمله این تناقض‌های رفتاری است.

عضو کمیسیون عمران مجلس پاک کردن نام این ‌گروه‌ها از لیست سیاه تروریسم را از برنامه‌های استکبار اعلام کرد و افزود: حمایت از گروهک منافقین که دست افرادش به خون هزاران کودک و شهروند بی‌گناه کشورمان آلوده است از دروغگویی آمریکایی‌ها و دنباله‌روهایش حکایت دارد.

وی با تأکید بر اینکه قبول پیوستن به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم خطایی استراتژیک است تصریح کرد: در حال حاضر رژیم صهیونیستی با زرادخانه‌های هسته‌ای و سلاح‌های مرگبار خود امنیت منطقه و صلح جهانی را تهدید می‌کند در حالی‌که هیچ کسی متعرض زیاده‌ خواهی‌های آن‌ها نیست.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس مذاکره بر سر قدرت دفاعی کشورمان را از نقشه‌های بعدی آمریکا اعلام کرد و افزود:‌ به اعتقاد بنده آمریکایی‌ها با این طرح‌ها و برنامه‌ها در پی استقرار استعماری جدید و نوین هستند تا تمام کشورهای دیگر جهان را تحت سلطه و سیطره خود در آورند.
خانه ملت 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین