کد خبر: ۵۵۶۳۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰

در دیدار دستیار ارشد ظریف و بشار اسد چه گدشت؟

دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی و رئیس‌جمهوری سوریه در دیدار با یکدیگر در دمشق آخرین تحولات سوریه و منطقه را مورد بحث و رایزنی قرار دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
در این دیدار همچنین بر اهمیت روابط سوریه وایران به عنوان عامل ثبات در منطقه و مبارزه با سیاست‌های آمریکا و مزدورانش که مدام به دنبال بی‌ثباتی افکنی در منطقه هستند، تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری دولتی سوریه (سانا)، در این دیدار مراحل طی شده از مسیر مبارزه با تروریسم و تلاش‌های صورت‌گرفته در مورد پیشروی در مسیر سیاسی برای حل این بحران، به خصوص در مسائل مربوط به کمیته بررسی قانون اساسی کنونی مورد بررسی قرار گرفت.

دو طرف همچنین بر عزم و اراده سوریه و ایران برای ادامه مسیر مبارزه با تروریسم از یک طرف و تداوم تلاش‌های برای زنده کردن مسیر سیاسی به رغم موانع ایجاد شده توسط آمریکا، تا رسیدن به نقطه پایانی  جنگ در سوریه و برقراری امنیت و ثبات در سراسر این کشور تاکید کردند.

گسترش مراودات دوجانبه و انجام اقداماتی توسط دو طرف به منظور توسعه و تقویت روابط که به نفع دو ملت سوریه و ایران است، از دیگر مسائل مورد بحث در این دیدار بود.

بر اساس این گزارش، در این دیدار فیصل مقداد، معاون وزیر امور خارجه سوریه و همچنین سفیر تهران در این کشور عربی حضور داشتند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
0
اسم این دستیار ارشد چی بود ؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین