کد خبر: ۵۵۶۳۴۸
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

پسر چشم آبی ازبک در استقلال+عکس

فرخ منهال ایجنت ایرانی با انتشار پستی اعلام کرد سرور جپاروف بازیکن ازبکستانی برای بازگشت به جمع آبی پوشان چراغ سبز نشان داده است.
آفتاب‌‌نیوز : هنوز هم بعد از گذشت 12هفته از لیگ برتر ایران، استقلال هنوز هم نتوانسته جای خالی ستاره های از دست رفته خود در فصل نقل و انتقالات را پر کند و از این موضوع خیلی متضرر شد.

سرور جپاروف مرد سال سابق فوتبال آسیا که فصل قبل در استقلال توپ می زد، در پایان فصل پیش از جمع آبی پوشان جدا شد و به  یکی از باشگاه های قزاقستان پیوست. دقیقا جای خالی این بازیکن در ترکیب استقلال حس می شود و عدم یک پلی میکر خوب که بتواند مهاجمین تیم را تغذیه کند تبدیل به اصلی ترین مشکل این روزهای استقلال شده است.

پسر چشم آبی ازبک در استقلال+عکس

اما پیوستن دوباره جپاروف به استقلال می تواند بهترین خبر این روزهای باشگاه برای هوادارن و به خصوص مهاجمان تیم باشد.

فرخ منهال ایجنت ایرانی در ملاقاتی که امروز با ستاره سابق استقلال داشت، اعلام کرد این بازیکن ازبکستانی برای بازگشت به جمع آبی پوشان چراغ سبز نشان داده است. وی در صفحه اینستاگرام خود عنوان کرد بازیکن سطح یک مجددا به جمع تنها تیم دو ستاره ایران خواهد پیوست البته اگر مسئولین عزمی برای انجام این کار داشته باشند. فرخ ادامه داد در ملاقاتی که با جپاروف داشته وی اعلام آمادگی کرده خاطرات خوب خود را در تیم استقلال تکرار کند و این بازیکن اکنون هیچ ایجنت یا دلالی را به رسمیت نمی شناسد.

پارس نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین