کد خبر: ۵۵۶۴۶
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۸۵ - ۱۲:۱۸
انتقاد عضو جامعه روحانیت از معاون رئیس جمهور:

مشاعی باید حال‌و‌ هوای جلسه را می‌پرسید

آفتاب‌‌نیوز : «سیدرضا اکرمی» در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، تصریح کرد: آقای مشاعی و هر مسئول دولتی دیگری باید قبل از حضور در جلسات کشورهای خارجی آن هم کشوری مانند ترکیه که به دلیل لائیک بودن اصلا پایبند به این مسائل نیست، از حال و هوای این جلسات مطلع شوند و در صورت مناسب تشخیص دادن فضای جلسه در آن شرکت کنند نه اینکه از اول مراسم حاضر باشند و بعد بگویند ناگهان مراسم رقص آغاز شد. 

وی با انتقاد از شرایط نامساعد گردشگری در داخل کشور گفت: من از آقای مشاعی سوال می‌کنم ‌آیا شما مشکلات گردشگری در داخل کشور خودتان با 70 میلیون جمعیت را حل کرده‌اید که به دنبال حل مشکلات گردشگری کشورهای اسلامی هستید؟
عضو جامعه روحانیت مبارز در عین حال با انتقاد از رواج «مچ‌گیری» در جامعه افزود: نباید به این صورت باشد که در ابتدا فیلم حضور اشخاص در جلسات نامناسب روی آنتن بیاید و سپس به دنبال مقصر بگردیم اما این نکته هم باید روشن شود که چرا معاون رئیس جمهور از محتوای این جلسه اطلاع نداشته است؟ 

به گفته اکرمی «کشور به جای اینکه کارگاه باشد تبدیل به آزمایشگاه شده است در حالی که باید افراد کاردان و با تدبیر از هر جناحی که باشند بر سرکار باشند». 

وی با طرح این پرسش که «مگر کشور آزمایشگاه است که چهره‌هایی مانند مشاعی و علی‌آبادی را آزمایش کنیم تا ببنیم کار بلد هستند یا نه؟» افزود: دلیل اصلی این مساله در تغییر تمام مدیران کشور پس از پیروزی یک جناح در انتخابات است و همین نا به سامانی‌ها است که باعث فرار مغزها از کشور می‌شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
0
0
اين را ما نميگويم تمام علما و مسئولين و مردم شهيد پرور ميگويند كه آقاي احمدي نژاد براي نجات خود و نجات كشور بايد
خيلي وقت پيش اين دندان فاسد( وفاسدكننده)را مي كشيد و بيرون مي انداخت .
ما نمي دانيم كه رييس جمهور از اين فرد ..چه نقطه ضعفي دارد كه علي رغم توصيه و هشدار همه به ايشان بازاين .. را ازخود دور نمي كند. نظرشما چيست ؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین