کد خبر: ۵۵۶۶۴۹
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

مدیران ما از آمریکا موفق ترند

رضا حسینی جبلی: اگر نگاهی به رفتار بعضی از دستگاه های اجرایی که با مردم سر و کار دارند بیندازیم می بینیم برای ایجاد بدبینی مردم نسبت به عملکرد دولت و نظام بسیار پیشتازتر از آمریکا و دشمنان دیگر عمل می کنند و انصافا موفق هم هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
کاری را که دشمنان با آن همه بوغ های تبلیغاتی خودشان از آن عاجزند بعضی از دستگاه ها به راحتی و با کمترین هزینه به خوبی انجام می دهند.

دردآور ماجرا زمانی است که این دستگاه ها دست در جیب مردم و دولت دارند اما در عین حال از حداکثر توان خود برای ایجاد بی اعتمادی و بدبینی در مردم استفاده می کنند.

موضوعی را که به عنوان مثال  قصد مطرح کردن آن را دارم " فضای پدید آمده راجع به کمبود قطعات خودرو است"فضایی که توسط بعضی از شرکت های خودرو ساز به وجود آمده و متاسفانه ما مردم هم به راحتی آن را پذیرفته ایم و برای توجیه خودمان هم موضوع تحریم ها را چاشنی آن می کنیم در حالی که واقعیت چیز دیگری است.

در اینجا شاید لازم باشد با بیان داستانی کوتاه عرضم را واضحتر بیان کنم.

تاریخ چهاردهم مهر ماه ۹۷ برای تعویض قطعه ای از خودرو(سپر عقب) به نمایندگی ۵۰۹۹ ایران خودرو مراجعه کردم. پس از اینکه وقت زیادی برای پذیرش خودرو گرفته شد کارشناس مربوط اظهار داشتند"قطعه مورد نظر موجود نیست و باید درخواست امداد ویژه بزنیم تا برایمان بفرستند و هر موقع فرستادند با شما تماس می گیریم  " بنده هم به تبع جوی که این روزها شرکت های خودرو ساز مبنی بر کمبود قطعه ایجاد کرده اند به راحتی موضوع را پذیرفته و نمایندگی را ترک کرده  و روزها و هفته ها منتظر تماس نمایندگی مبنی بر تامین قطعه ماندم و هر بار هم که مراجعه کردم یا تماس گرفتم با پاسخ تکراری "هنوز قطعه نیامده"مواجه شدم پس از گذشت یک ماه،طولانی شدن این پروسه به نظرم  غیر عادی آمد و تصمیم گرفتم با امور مشتریان (CRM)  تماس بگیرم. جالب است بدانید که پس از تماس با امور مشتریان متوجه شدم قطعه مورد نظر فقط یکروز بعد از درخواست، تکرار می کنم فقط یک روز بعد از درخواست برای نمایندگی ارسال شده و در انبار نگهداری شده اما نمایندگی نه تنها به بنده هیچگونه اطلاع رسانی نکرده است بلکه وجود قطعه را در انبار کتمان و بنده را سرگردان نموده به نوعی که با گذشت قریب ۴۰ روز از درخواست، هنوز قطعه مورد نظر تعویض نشده است.

جالب تر از همه اینکه امور مشتریان نیز پس از اطلاع کامل  از موضوع و احراز تخلف آشکار نمایندگی (به تعبیر خودشان)هیچگونه برخوردی با نمایندگی مربوط نداشتند.

پرسش بنده از مسئولین محترم ایران خودرو و وزارت صمت این است که:
 نقش آمریکا و تحریم ها در اینگونه موارد چیست؟
آیا موارد اینچنینی که بسیار هم هست چیزی بجز سوئ مدیریت است؟
این سوئ مدیریت ها که کمترین محصول آن ایجاد بدبینی نسبت به نظام و دولت و ایجاد یاس و نا امیدی در مردم  است تا کی باید ادامه داشته باشد؟
امید است مسئولین ما  بجای اینکه همواره  همه مشکلات را به آمریکا و تحریم ها نسبت می دهند  سری  هم در شیوه اداره امور به خودشان و نوع مدیریتشان و زیر مجموعه هایشان  بزنند.

خبرانلاین 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین