کد خبر: ۵۵۶۷۳۳
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹

ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان اجتماعی، جامعه ورزشکاران، نیروهای مردمی و سمن‌ها تاکید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 علی محمد احمدی در نخستین همایش ملی سفیران مبارزه با مواد مخدر که با حضور سفیران ۲۵ استان کشور و به میزبانی یاسوج برگزار شد، افزود: به رغم همه پیشرفت های حوزه تکنولوژی و دستاوردهای مختلف در حوزه اقتصادی و فناوری این تکنولوژی چالش ها و مشکلات اجتماعی بسیاری به دنبال داشته است.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران بر روی کریدور اصلی مواد مخدر قرار گرفته است، اظهار کرد: استان نیز در کریدور شمال و جنوب قرار دارد و شرایط پرخطری ایجاد شده است .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای دولت تدبیر و امید اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر است، خاطرنشان کرد: هدف اصلی از برگزاری این همایش استفاده از ظرفیت نخبگان اجتماعی و تبادل تجربیات برای پیشگیری از این بلای خانمان سوز است .

احمدی با بیان اینکه  نیروهای مردمی، سمن ها، ورزشکاران، نخبگان اجتماعی و فرهنگی برای مقابله با چالش های اجتماعی نقش انکارناپذیری دارند، تصریح کرد: استفاده از این ظرفیت ها ضروری است.

وی بر لزوم هدفمندکردن مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و ادامه داد: ریشه کنی، کاهش آسیب های اجتماعی و مهار مصرف مواد مخدر با انجام کارهای فرهنگی، آموزشی، پیگیری دغدغه ها و پایش کامل اجتماعی میسر است .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: برای مبارزه با توزیع مواد مخدر در استان باید زیر ساخت های مبارزه با مواد مخدر تقویت شود .

در حاشیه این آیین" شورش نصیری" سریع ترین نقاش آسیا و از نخبگان حوزه هنر در عرض ۴دقیقه اثر هنری برگرفته از طبیعت استان خلق و به استاندار کهگیلویه و بویراحمد اهداء کرد.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین