کد خبر: ۵۵۷۳۵۱
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

برادرکشی در دفاع از والدین

خانواده پسر جوانی که با ضربه چاقو به قتل رسیده بود، پس از ساعت‌ها داستانسرایی، فرزند دیگرشان را به عنوان قاتل معرفی کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
ساعت 4 بامداد دیروز مسئولان بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری، گزارش مرگ جوانی 30 ساله را که بر اثر خونریزی شدید قفسه سینه جان باخته بود، به کلانتری 171 کهریزک اعلام کردند.خانواده پسر جوان که او را در ساعت 3 بامداد به بیمارستان رسانده بودند، در تحقیقات مدعی شدند پسرشان پس از مصرف شیشه با چاقو خودزنی کرده بود. با توجه به تناقض گویی‌های این خانواده، پرونده به دستور بازپرس ویژه قتل برای بررسی تخصصی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

با آغاز تحقیقات مادر مقتول همسرش را به عنوان عامل جنایت معرفی کرد اما در تحقیقات پلیسی از دیگر اعضای خانواده مشخص شد که به احتمال بسیار زیاد، فرهاد، برادر کوچک مقتول در درگیری با برادرش او را به قتل رسانده است.رسیدگی‌های تخصصی ادامه داشت تا این‌که چند ساعت پس از جنایت پدر و برادر پسر جوان دستگیر شدند. با آغاز بازجویی‌ها فرهاد به قتل برادرش اعتراف کرد و به مأموران گفت: «جمعه ساعت 8 شب با تماس همسرم به خانه آمدم. برادر بزرگترم بشدت مواد مصرف کرده بود و به تمام اعضای خانواده ناسزا می‌گفت. او با پدر و مادرم نیز درگیر شده و حتی آنها را کتک زده بود. درگیری همچنان تا ساعت 3 بامداد ادامه داشت تا این‌که چاقویی از آشپزخانه برداشتم و به سمت او پرتاب کردم که به سینه‌اش برخورد کرد و روی زمین افتاد.

 »سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: «پس از هماهنگی با رئیس شعبه جزایی 101 دادگاه عمومی و انقلاب کهریزک، پدر و برادر مقتول هر دو برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شدند و تحقیقات از آنها آغاز شده است.»

منبع: ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین