کد خبر: ۵۵۷۴۷۵
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۰

رتبه اول تولید خاویار از آن چه شهریست؟

​فرماندار تالش گفت: شهرستان تالش در تولید ماهیان خاویاری رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سید  عیسی مهدوی در جلسه سرمایه گذاری شهرستان تالش گفت: دولت یازدهم در زمام امور را بدست گرفت که کشور در یک شرایط ویژه ای قرار داشت و سعی دولت براین بود که آرام سازی در روابط بین الملل و سیاست خارجی را برگرداند لذا توانست با ایجاد آرامش در روابط بین الملل فضای مناسبی جهت رونق اقتصاد و تولید را مهیا کند.

وی افزود: با سیاست دولت تدبیر و امید در بحث اشتغال و تولید با راه اندازی سیستم طرح کارا و ثبت نام متقاضیان در این سیستم شهرستان تالش توانست 75 میلیارد تومان از اعتبارات استانی را جذب کند.

مهدوی ادامه داد: بحث بوم گردی یکی از موضوعات مهم استان است و در حال حاضر قریب بر 20 میلیارد تومان از کل توسط بانک های عامل به متقاضیان پرداخت شده است.

فرماندار تالش عنوان کرد: در شهرستان تالش سرمایه گذاری های خوبی صورت گرفته که از مهمترین این سرمایه گذاری ها می توان به پروژه های آبزی پروری اشاره کرد که در بحث آبزی پروری رتبه دوم در سطح استان و در تولید ماهیان خاویاری رتبه اول را در سطح کشور دارا است و همچنین شهرستان تالش با وجود پرورش 36 هزار راس دام و طیور توانسته رتبه اول در سطح استان را کسب کند.

مهدوی ادامه داد: شهرستان تالش با توجه به اینکه در تولید کیوی رتبه اول استان و در تولید برنج مقام پنجم را درا می باشد خوشبختانه از نظر وضعیت کشاورزی ، در شرایط مطلوبی نسبی به سر می برد.

به گزارش ایسنا، فرماندار تالش گفت: با توجه به اینکه صنعت پالت سازی تالش از نظر گستردگی، مقام اول کشوری را به خود اختصاص داده  در آینده ای نزدیک به دنبال ایجاد شهرک صنعت پالت سازی در شهرستان تالش هستیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین