کد خبر: ۵۵۷۸۱۵
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲

دژپسند: در بودجه ۹۸ پروژه عمرانی جدیدی را شروع نخواهیم کرد

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت:‌وزیر اقتصاد عنوان کرد که در بودجه ۹۸ پروژه عمرانی جدیدی را شروع نخواهیم کرد و پروژه‌های نیمه‌تمام سودده نیز به بخش خصوصی واگذار خواهند شد.
آفتاب‌‌نیوز :
عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: در جلسه امروز فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و همچنین رئیس خزانه و نیز رئیس سازمان امور مالیاتی و تعداد دیگری از معاونان وی در کمیسیون حاضر شدند و گزارشی را از برنامه خود برای بودجه ۹۸ به اعضا ارائه کردند.

وی افزود: وزیر اقتصاد عنوان کرد که در بودجه ۹۸ پروژه جدید عمرانی را شروع نخواهیم کرد و پروژه‌های نیمه‌تمام سودده نیز به بخش خصوصی واگذار خواهند شد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: دژپسند همچنین اشاره کرد که باید در بودجه سال آینده به گونه‌ای عمل کنیم که تحریم‌ها اثری در بودجه‌ریزی کشور نداشته باشد و یک روال عادی و معمولی را در تصویب بودجه سال آینده در پیش داشته باشیم.

یوسیفان ملا خاطرنشان کرد: وزیر اقتصاد عنوان کرد که برای اینکه تحریم‌ها در بودجه ۹۸ برای ما مشکلی را ایجاد نکند هزینه‌های جاری غیرضرور مثل سفرهای خارجی و امثال آن را تعدیل خواهیم کرد تا مشکلی در بودجه‌ریزی  سال آتی کشور ایجاد شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین