کد خبر: ۵۵۷۹۴۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

نماینده مجلس: هر کس به اختلافات دامن بزند و ناامیدی و یاس را در ترویج کند انقلابی نیست

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برای مدیریت بحران‌های کشور نیازمند وحدت قوا، اعتماد ملی و خدمت‌گزاری خالصانه مسئولین هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :
 علی اسماعیلی عضو کمیسیون اقتصادی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تبریک هفته وحدت و هفته بسیج گفت: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران وحدت ملت ایران را نشانه گرفته‌اند. آمریکا، شیطان بزرگ؛ عربستان سعودی، ارتجاع عرب؛ اسرائیل و منافقین با تشکیل ستاد فرماندهی تمدن بزرگ ایران و رشد و توسعه آن را نشانه گرفتند.

نماینده نور و محمودآباد نیاز به وحدت را از مسائل مهم روز دانست و افزود: آنها می‌خواهند با تحریم اقتصادی اندیشه ملت ایران را بخشکانند. همچنین می‌خواهند با تشدید اختلافات، وحدت و همدلی ملت ایران را خدشه‌دار کنند. ضرورت وحدت بین اقوام، مذاهب، گروه‌های سیاسی و از همه مهم‌تر وحدت بین مردم و مسئولین بیش از پیش احساس می‌شود.

وی تلاش برای وحدت ملی را از معیارهای انقلابی بودن دانست و ادامه داد: هر کس به اختلافات دامن بزند و ناامیدی و یاس را در میان مردم ترویج کند انقلابی نیست. انقلابی قوانینی تصویب و سخنانی بیان می‌کند که بوی وحدت، همدلی بر مبنای فرمایش رهبر عزیز بدهد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعدادی از بحران‌های مهم کشور علاج بحران در کشور را تفکر جهادی دانست و گفت: برای مدیریت بحران نیاز به وحدت قوا، اعتماد ملی و خدمت‌گزاری خالصانه مسئولین داریم.

رییس مجمع نمایندگان استان مازندران در پایان اظهار کرد: استان مازندران با سه میلیون و ۲۰۰ هزار جمعیت خدمات میلیونی به گردشگران عزیز می‌دهد. امکانات استان پاسخگوی نیاز گردشگران نیست. باید برای این مشکل و سایر مشکلات استان گام‌های عملی و اجرایی برداریم.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین