کد خبر: ۵۵۹۴۵۲
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰

حذف تابلو نقاشی آیت‌الله طالقانی توسط شهرداری تهران+عکس

تابلو نقاشی آیت‌الله سیدمحمود طالقانی که سالهاست بر روی یکی از ساختمان‌های تهران نصب شده ، توسط شهرداری تهران حذف و به جای آن تبلیغات گذاشته‌ شد!
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی طالقانی فرزند آیت ‌الله طالقانی ضمن تأیید حذف تابلونقاشی آیت‌الله طالقانی، اظهار داشت: خاطرم می‌آید در گذشته با من تماس گرفتند و تابلویی از پدرم بر روی یکی از ساختمان‌های تهران نقاشی کردند. آیت‌الله طالقانی در زمان حیاتشان راضی به این کار نبود، اما بعد از ایشان در سال ۸۸ به مناسبت یکصدمین سالروز تولد آیت‌الله طالقانی من رضایت دادم و خلاصه یک ساختمان نزدیک خیابان بهار را برای این کار با رضایت مالکش برای این کار اختصاص یافت.

وی در ادامه افزود: حدود هفت ـ هشت ماه پیش مشاهده کردیم که این تابلو حذف شده، ما هم گفتیم شاید ساخت و سازی قرار است اتفاق بیفتد و واکنشی نشان ندادیم، اما با کمال ناباوری دو ـ سه ماه پیش مشاهده کردیم که یک تابلوی تبلیغاتی به جای آن قرار داده‌اند!

فرزند آیت‌الله طالقانی عنوان کرد: به منظور پیگیری این امر با معاون شهردار تماس گرفتم و آنها هم ما را به سازمان زیباسازی ارجاع دادند. آنها گفتند که اشتباه شده و زمان مدیریت آنها این اتفاق نیفتاده، بعد هم گفتند که مالک ناراضی بوده. در حالی که تابلو آیت الله طالقانی با رضایت مالک نصب شده بود. در نهایت مشخص شد که سازمان زیباسازی شهری با دریافت پول این کار را کرده و تابلو تبلیغاتی را آنجا قرار داده‌. مسئولین این سازمان به ما قول دادند که ظرف چند روز این تابلوی تبلیغاتی را پایین بیاورند، اما این اتفاق نیفتاد، درحالیکه نزدیک به ۱۰ روز از این امر می‌گذرد.

وی در پایان گفت: دو روز پیش دوباره تماس گرفتم و رییس سازمان زیباسازی اظهار بی‌اطلاعی کرد. بنیاد شهید معتقد است که این نخستین باری است چنین اتفاقی درباره تابلو یا نقاشی یکی از بزرگان انقلاب اسلامی در سطح شهر تهران رخ داده است.

حذف تابلو نقاشی آیت‌الله طالقانی توسط شهرداری تهران+عکس

حذف تابلو نقاشی آیت‌الله طالقانی توسط شهرداری تهران+عکس
منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین