کد خبر: ۵۵۹۸۵۷
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

رقابت سریال ممنوعه یکه تاز فعلی شبکه نمایش خانگی با سریال ریکاوری

سریال ممنوعه از جمله سریال های جذاب شبکه نمایش خانگی است که این روز ها میتوان از آن به عنوان تنها محصول این شبکه که در حال انتشار است نیز نام برد.
آفتاب‌‌نیوز :
سریال ممنوعه از جمله سریال های جذاب شبکه نمایش خانگی است که این روز ها میتوان از آن به عنوان تنها محصول این شبکه که در حال انتشار است نیز نام برد.

رقابت سریال ممنوعه یکه تاز فعلی شبکه نمایش خانگی با سریال ریکاوری

این سریال که میتوان آن را نوعی درام اجتماعی دانست موضوعی درباره سبک زندگی افراد غنی جامعه دارد که در آن به بررسی و به تصویر کشیدن برخی نقاط بخصوص نقاط منفی این سبک اشاره می کند.

در این سریال ، شخصیت اصلی فرزند فردی بسیار غنی و پولدار است که در ابتدا از سوی پدرش مجبور به ازدواج با شخصی به نام ترانه می شود اما دیری نمی پاید این زندگی را تاب نیاورده و از ترانه طلاق میگیرد.

این پسر جوان در دورانی که به ریکاوری برای رهایی از افسردگی پس از طلاق میپردازد با دختری به نام برکه آشنا شده و عاشق او می شود.

اما این عشق داستان درازی دارد ، ترانه که سامی حالا از او طلاق گرفته است ، همچنان عاشق سامی است.

از طرفی سامی هیچ علاقه ای به او و زندگی با او ندارد اما ترانه از راه های مختلف سعی بر ازدواج مجدد با سامی دارد.

ترانه از طرفی پدر سامی را تهدید کرده است که سرمایه پدری اش را که به او به ارث رسیده است را میخواهد از پروژه او خارج کند. از سوی دیگر نامزد سامی ، برکه را تهدید میکند تا سامی را رها کند.

این داستان با روال های مختلف در حال پیگیری است و هر قسمت با پیچیدگی و جذابیت های داستانی بر جمع مخاطبین خود می افزاید و کاربران می توانند با دانلود سریال ممنوعه آن را تماشا کنند.

از طرفی با توجه به اینکه پس از انتشار قسمت سوم این سریال ، سریال بطور موقت توقیف شد ، کاربران زیادی درباره این سریال کنجکاو شدند تا داستان آن را دنبال کنند و در واقع تبلیغات چریکی بدون هزینه ای نیز برای این سریال انجام شد و مخاطبین آن را چندین برابر کرد.

اما گویا بزودی سریال ریکاوری نیز وارد گود شبکه نمایش خانگی خواهد شد و به رقابت با سریال ممنوعه در جذب مخاطبین خواهد پرداخت.

ریکاوری چندین بار است پخش آن به تعویق می افتد و این سبب کنجکاوی بیشتر کاربران گردیده است. چرا که تهیه کننده و مسئولان این سریال نیز دلایل این تعویق را جلوگیری از توقیف در اواسط سریال بیان کرده اند و مشکل خود را مشکلی مشابه سریال ممنوعه دانسته اند.

قسمت اول سریال ریکاوری طبق گفته تولیدکنندگان این سریال در آذر ماه 1397 در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

جزئیات دقیقی در مورد این سریال در دست نیست اما با توجه به آنونس های آن به نظر می رسد داستانی جنجالی و با داستانی در مورد خیانت به همسر و ... نیز در این داستان نهفته است. از سوی دیگر در خلاصه داستان این سریال که توسط تولیدکنندگان ارائه شده، آمده است :

ریکاوری داستان سه رفیق و شریک است که تصمیم میگیرند به سفری مجری و بدون همسرانشان بروند تا ریکاوری شوند. این داستان در واقع داستانی در مورد رفاقت ، عشق و خیانت است.

بابک ، سهیل و مسعود که با یکدیگر در یک نشریه ی پرفروش کار میکنند و بابک سردبیر این نشریه است در زندگی شخصی شان دچار مشکلات و مسائلی می شوند و برای فرار از این روزمرگی و استراحت چند روزی به مسافرت مجردی می روند اما….

اما ما امیدواریم شاهد پیشرفت روز به روز در سریال های شبکه نمایش خانگی بوده و این رشد در نهایت به پیشرفت صنعت سینما و هنر کشورمان بینجامد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین