کد خبر: ۵۵۹۹۸۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳

چرا ساخت بزرگراه همت در البرز پیش نمی‌رود؟

سرپرست استانداری البرز گفت: شهرداری کرج برای ادامه مسیر بزرگراه همت در البرز معارضانی دارد که در این خصوص نیازمد همراهی و مساعدت وزارت راه و شهرسازی است.
آفتاب‌‌نیوز :
عزیزاله شهبازی امروز شنبه دهم آذرماه در بازدید از کمربند شمالی کرج با اشاره به اینکه هدف گذاری خوبی در خصوص امتداد بزرگراه همت در البرز   صورت گرفته افزود: اگر این پروژه تعریف نمی‌شد، بزرگراه همت انتفاعی برای شهر کرج نداشت.

وی ادامه داد: شهرداری ماموریت‌های سنگینی برای روان‌سازی جمعیت و ترددها دارد بنابراین باید منشا اقداماتی اثرگذار برای مردم باشد. بر اساس گزارش‌های ارائه شده، شهرداری کرج حدود هزار میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه به عنوان مکمل بزرگراه همت، نیاز دارد.

سرپرست استانداری البرز گفت: ترافیک استان البرز ملی است چرا که این استان بار ترافیک بیش از ۱۲ استان کشور را بر دوش می‌کشد، بنابراین باید نگاه و اعتبارات ملی در این رابطه وجود داشته باشد.

وی افزود: با توجه به اهمیت بزرگراه شمالی کرج، در صورت بهره برداری از پروژه نام و آوازه شهرداری کرج بر تارک تاریخ سازندگی کشور می‌درخشد. استانداری البرز در راستای تسهیل تردد و رفاه مردم در کنار شهرداری کرج قرار دارد و چنین اقدامات بزرگی باید با جدیت دنبال شود. به سرانجام رسیدن بزرگراه همت و در ادامه کمربند شمالی کرج برای البرز و شهروندان فهیم آن بسیار حائز اهمیت است.

سرپرست استانداری البرز افزود: باید کارگروهی از سوی معاونت امور عمرانی استانداری البرز جهت حل مشکل معارضان این مسیر تشکیل شود.

شهبازی گفت: با بهره برداری از این پروژه، بخش عمده‌ای از مشکلات ترافیکی شهر کرج تا ۲۰ سال آینده برطرف می‌شود.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین