کد خبر: ۵۶۰۰۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷

نظر کدخدایی درباره جایگاه مجلس شورای اسلامی

سخنگوی شورای نگهبان در توییتی به مناسبت روز مجلس نوشت: هنگامی که اصل شصت و سوم قانون اساسی اجازه نمی دهد کشور در هیچ زمانی بدون مجلس باشد، فرموده امام(ره)که مجلس در رأس امور است،محقق می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در توییتی به مناسبت روز مجلس و با اشاره به جایگاه عالی مجلس شورای اسلامی و اختیارات وسیع نمایندگان نوشت: هنگامی که اصل شصت و سوم قانون اساسی اجازه نمی دهد کشور در هیچ زمانی بدون مجلس باشد، وقتی نمایندگان ما حق قانونگذاری، اظهارنظر، سئوال، استیضاح، تحقیق و تفحص را دارند؛ و البته با حضور نمایندگانی همچون ‎مدرسِ شهید، فرموده امام(ره) که مجلس در رأس امور است، محقق می شود.

مهر 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
0
میگویند وابستگی به نفت غلط است پس چرا جایگزینی برایش پیدا نمی کنید که بهتر از آن باشد؟؟؟ به جای نفت می توانیم برق را صادر کنیم و بیشترین صادراتمان برق باشد. چون به اندازه نیاز برق داریم خیالمان راحت است!!!!!! آینده نگری و دوراندیشی هم که نداریم!!!!! با منابع و امکاناتی که داریم می توانیم تولید کننده برق از باد، خورشید و انرژی هسته ای باشیم؛ و غیر از تصفیه آب اقیانوس ها برای آشامیدن و مصارف مختلف، تولید اتومبیل های برقی و خورشیدی که مشکلات بسیاری را حل می کند،نیز داشته باشیم. شاید هم در آینده دستگاه های عظیم تصفیه کننده هوای آلوده تولید شد. فقط نشسته ایم و نگاه می کنیم که شاید فرجی شود و مشکلات خود به خود حل شوند؟!!!!!! من اگر به جای مسئولان بودم ورود همه خودروهای خارجی را ممنوع می کردم به غیر از خودروهای بالای 10 سرنشین و خودرو های برقی و خورشیدی و نیز اتومبیل سازان داخلی را مجبور می کردم که حداقل یک پنجم تولیدات خود را اتومبیل های بالای 10 سرنشین بسازند و همچنین یک پنجم اتومبیل هایشان سازگار با محیط زیست باشد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین