کد خبر: ۵۶۰۲۷۰
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۵

پیش‌بینی حضور 20 تا 25 کشور خارجی در مسابقات وزنه‌برداری جام فجر

چهارمین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری جام بین‌المللی فجر اواسط اسفندماه سال جاری با حضور تیم‌های خارجی به میزبانی اهواز برگزار می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
چهارمین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری بین‌المللی جام فجر با حضور تیم‌های خارجی طی روزهای 15 تا 20 اسفند به میزبانی اهواز برگزار می‌شود که مسابقات امسال نیز مانند المپیک 2016 ریو حکم انتخابی المپیک 2020 توکیو را دارد و از اهمیت بیشتری نسبت به دوره‌های گذشته برخوردار است.

فدراسیون وزنه‌برداری برای کشورهای صاحب نام در این رشته دعوت نامه ارسال کرده است و پیش‌بینی می‌شود حدود 20 تا 25 کشور خارجی در این رقابت‌ها به ایران سفر کنند.

علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در این باره به خبرگزاری فارس گفت: با توجه به اینکه مسابقات امسال به عنوان یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود پیش‌بینی می‌کنیم کشورهای بیشتری نسبت به سال گذشته حضور پیدا کنند. دعوت نامه برای کشورهای مختلف و صاحب نام ارسال شده است و با توجه به زمان ۳ ماهه‌ای که داریم پیش‌بینی می‌شود حدود 20 تا 25 کشور در این رقابت‌ها به ایران سفر کنند.

وی درباره حضور تیم آمریکا در این مسابقات گفت: ما هم به صورت غیررسمی اعلام آمادگی آنها را شنیده‌ایم، اما باید رسما درخواست حضور خود را ارسال کنند.

فارس 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین