کد خبر: ۵۶۱۳۲۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

بازگشت سرور جپاروف شاید، تیام نه!

مذاکرات با جپاروف آغاز شده است اما با این مذاکرات حدس و گمان استقلالی‌ها را بر این داشت که شاید مامه باباتیام هم دوباره پیراهن این تیم را برتن کند، اما قرار نیست مهاجم تیم عجمان به تیم برگردد.
آفتاب‌‌نیوز : باشگاه استقلال با هماهنگی امیرحسین فتحی و علی خطیر، حاضر به مذاکره با سرور جپاروف هافبک ازبکستانی شدند که مطالبات فصل گذشته‌اش را دریافت نکرده بود و تنها خواسته‌اش برای بازگشت به تهران همین بوده است. حضور بازیکن باتجربه در خط میانی یکی از نیازهای آبی‌ها در فصل جاری بوده و برای بازی‌های بزرگ وینفرد شفر روی این هافبک کهنه‌کار حساب باز کرده است.

سرور جپاروف چندین بار عنوان بهترین بازیکن آسیا را به دست آورده و در زمان حضور در استقلال حسابی به کار شفر آمده بود و مغز متفکر استقلال بود.

آغاز مذاکرات با سرور جپاروف ، حدس و گمان استقلالی‌ها را بر این داشت که شاید مامه باباتیام هم دوباره پیراهن این تیم را برتن کند، اما قرار نیست مهاجم تیم عجمان به تیم برگردد. البته هنوز بازگشت جپاروف نیز قطعی نشده، اما احتمال حضورش در جمع آبی‌ها کم نیست، با این حال هواداران استقلال نباید منتظر بازگشت تیام باشند که قرارداد چشمگیری با اماراتی‌ها بسته است.

پارس فوتبال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین