کد خبر: ۵۶۱۹۶۹
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
پیام مخاطبان

دلار یا ریال‎؟

صدالبته که اجناس و کالاها همیشه روند صعودی داشته و دارند. گرچه در مقاطعی قیمتها قدری فروکش کرده‌اند ولی حتی یک بار هم نبوده که به جایگاه قبلی برگردند.
آفتاب‌‌نیوز :
یکی از مخاطبان آفتاب‎نیوز در یادداشتی کوتاه نوشته است: درست است که فروشنده‌ها قیمت اجناس و کالاها را به ریال یا تومان با مردم حساب می‌کنند اما واقعیت امر این است که سالهای سال است طبق یک قانون نانوشته، قیمتهای تمام اجناس و اقلام با "قیمت ارزهای خارجی، بخصوص دلار" کاملا گره خورده و با نوسانات آنها دچار نوسان می‌شوند. 

صدالبته که همیشه هم روند صعودی داشته و دارند. گرچه در مقاطعی قیمتها قدری فروکش کرده‌اند ولی حتی یک بار هم نبوده که به جایگاه قبلی برگردند.

از ان طرف حقوق و درآمد اقشار پایین جامعه "فقط و فقط تابع ریال" بوده و هستند. اضافه‌شدن آن هم نهایتا سالی یک بار بیشتر نیست. 

این دوگانگی تا کی می‌خواهد ادامه داشته باشد، خدا عالم است. ما که پاک مستاصل شده‌ایم. کاری هم از دستمان برنمی‌آید. عادت کرده‌ایم به اینکه یک سال خداخدا کنیم و منتظر بمانیم ببینیم اخرسال حضرات تصمیم‌گیر چند ریال یا چند تومان به حقوقهای ما اضافه خواهند کرد!؟ فقط همین و بس! ته دلمان می‌گوییم خوش بحال آنهایی که دخل و خرجشان کلا با دلار است! یاحق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین