کد خبر: ۵۶۲۳۲۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰

تجلیل از "ببر مازندران"+عکس

امامعلی حبیبی دارنده چهار مدال طلای جهان و المپیک ملقب به "ببر مازندران"در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان مورد تجلیل قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان از امروز (پنجشنبه) و به مدت ۲ روز در سالن دانشگاه آزاد اسلامی شهر بابل برگزار می‌شود.

همچنین با حضور عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان، مجید حسین زادگان استاندار مازندران، پرویز سیروس پور پیشکسوت کشتی، حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی، اصغر ثمربخش رییس هیات کشتی استان مازندران، رییس دانشگاه آزاد بابل، فرماندار و شهردار بابل، ابراهیم جوادی قهرمان جهان و المپیک و سایر قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی از امامعلی حبیبی دارنده مدال طلای بازی های المپیک ۱۹۵۶ ملبور و دارنده سه مدال طلای جهان در جریان مراسم افتتاحیه تجلیل شد.

پیش از مراسم تجلیل از حبیبی، پرویز سیروس پور با قرائت متنی در باب دلاوی های پهلوان امامعلی حبیبی به تمجید از وی پرداخت که با تشویق تماشاگران همراه شد و در ادامه نیز با

پخش سرود" ای ایران ای مرز پر گوهر" که به افتخار حضور حبیبی از اسکوربورد پخش شد، تماشاگران حاضر در سالن بصورت ایستاده به او ادای احترام کردند و حبیبی نیز در طول پخش این نماهنگ ایستاده بود.

حبیبی مدال طلای پیکارهای جهانی ۱۹۵۹ تهران، ۱۹۶۱ یوکوهاما ژاپن و ۱۹۶۲ تولیدو آمریکا را در کارنامه دارد و در بازی های المپیک ۱۹۶۰ رم در رده چهارم قرار گرفت.

در ادامه این مراسم از خانواده های شهیدان یوسف سجودی، حسن رجایی فرد و سیدرضا جلالی تجلیل بعمل آمد و در ادامه از «استانیسلاو سرنک» داور المپیکی از کشور اسلوونی که به عنوان نماینده اتحادیه جهانی بر مسابقات نظارت دارد، قدردانی بعمل آمد.

در ادامه این مراسم از تمبر پنجمین دوره جام باشگاههای کشتی آزاد با امضا امامعلی حبیبی رونمایی شد.

گروه موسیقی سنتی آونگ نیز در این مراسم به اجرای برنامه پرداخت.

به گزارش ایسنا، ماموران نیروی انتظامی استان مازندران نیز از ساعات آغازین مسابقات، نظم و انظباط خوبی را در اطراف و داخل سالن ایجاد کردند.

تجلیل از

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین