کد خبر: ۵۶۲۳۸۶
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

مسائل «هسته‌ای» و «موشکی» بهانه‌ است؛ دشمن می‌خواهد دین ما را بگیرد

امام جمعه همدان مسائل هسته‌ای و موشکی را بهانه‌ دشمن برای مقابله با دین اسلام دانست و گفت: باید مراقب باشیم و دین خود را حفظ کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان با بیان اینکه دین ناجی انسان در دنیا و آخرت است، اظهار کرد: در دنیای امروز و تلاش دشمن برای زیر سوال بردن دین مبین اسلام، باید مراقب باشیم و دین خود را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه حفظ دین آن قدر مهم است که شهدا و جانبازان بسیاری در این راه از تمام هستی خود گذشتند گفت: تمام تحریم‌ها، تحریف‌ها، توطئه‌ها و دروغ‌پردازی‌های دشمن برای این است که سرمایه بزرگ دین را از ما بگیرد.

امام جمعه همدان مسائل هسته‌ای و موشکی را بهانه‌ دشمن برای مقابله با دین اسلام در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: مومن واقعی بر سر دین خود سر سوزنی مصالحه نمی‌کند و به خاطر پست و مقام از آن نمی‌گذرد.

وی با بیان اینکه دنیاپرستان اهمیتی به دین نمی‌دهند و فقط دنبال مناصب دنیوی هستند، تأکید کرد: اینها به ظاهر خود را دیندار معرفی می‌کنند ولی برای منافع خود تمام‌قد در مقابل دین و ولایت فقیه می‌ایستند.

طه‌محمدی فاصله از عالمان دینی را زمینه‌ گمراهی دانست و ادامه داد: قرآن می‌فرماید انسان‌ها باید مراقب باشند که با چه کسی همنشین می‌شوند و با چه کسانی در ارتباط هستند، پس باید در مسیر خدا و خدایی شدن گام برداریم.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: مقام معظم رهبری بارها فرمودند که نباید به دشمن و وعده‌های دروغین آن اعتماد کرد زیرا به ظاهر به روی ما لبخند می‌زند اما پشت سر با خنجر دنبال نابودی مسلمانان و دینمداران است.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنانش تکریم خانواده شهدا را موضوعی مهم و مورد توجه دانست و افزود: برگزاری یادواره شهدا زمینه‌ای برای تقویت معنویت در جامعه و آگاهی از ایثار و رادمردی این بزرگان است.

وی با بیان اینکه شهدا کار حسینی کردند اما ما نتوانسته‌ایم وظیفه زینبی خود را به خوبی انجام دهیم گفت: باید با بزرگی یادواره‌های شهدا و حرکت در مسیر ولایت فقیه دین خود را به شهدا ادا کنیم.

طه‌محمدی با اشاره به اینکه ترامپ پیش‌بینی کرده بود که امسال ایران با مشکلات بسیاری مواجه شود اما مثل همیشه این پیش‌بینی‌ها اشتباه از آب درآمد اظهار کرد: به لطف خدای بزرگ و تدبیر مقام معظم رهبری کشور ما در امنیت کامل به سر می‌برد.

وی گریزی به وضعیت فرانسه و بروز اغتشاش و ناآرامی در آن زد و گفت: دشمنان ایران اسلامی دنبال ایجاد مشکل و ناآرامی در کشور بودند اما خود به این مشکلات گرفتار شده‌اند.

امام جمعه همدان در پایان سخنانش از برگزاری یادواره شهدای روحانی در استان به مناسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه خبر داد و از مردم خواست در این مراسم حضوری گسترده و پرشور داشته باشند.
فارس 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین