کد خبر: ۵۶۲۴۶۷
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴
در نشست با فعالان اقتصادی ایران و ترکیه

واعظی: از گسترش همکاری‌های فعالان اقتصادی ایران و ترکیه حمایت می‌کنیم

آفتاب‌‌نیوز :
رئیس دفتر رئیس‌جمهوری کشورمان استفاده حداکثری از فرصت‌ها و توانمندی‌های موجود در ایران و ترکیه را در توسعه مناسبات دو طرف حائز اهمیت دانست و بر لزوم حمایت همه‌جانبه دو دولت از فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران دو کشور تأکید کرد.
محمود واعظی که در رأس هیأتی اقتصادی-سیاسی برای دیدار و گفت‌و‌گو با مقامات عالی‌رتبه ترکیه به منظور انجام مقدمات دیدار آتی رؤسای‌جمهوری دو کشور به ترکیه سفر کرده است، روز جمعه به طور جداگانه با جمعی از فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران ایرانی و ترکیه‌ای دیدار کرد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری کشورمان در این نشست‌ها با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در ایران و ترکیه بر ضرورت تلاش دو دولت در راستای تسهیل همکاری‌ها و سرمایه‌گذاری‌ فعالان اقتصادی دو کشور در راستای منافع متقابل تاکید کرد.

واعظی اظهار کرد: امروز فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در ایران فراهم است و از حضور فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران ترکیه در اجرای این پروژه‌ها استقبال می‌کنیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری همچنین با اشاره به نیروی انسانی توانمند و متخصص در ایران، افزود: آمادگی داریم تا در راستای انتقال تجربیات و گسترش همکاری‌های مشترک، زمینه‌های لازم را برای حضور فعالان اقتصادی ایرانی در پروژه های ترکیه فراهم کنیم.

در این نشست‌های جداگانه فعالان اقتصادی ایرانی در ترکیه و سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ترکیه‌ای علاقه‌مند به همکاری و مشارکت در اجرای پروژه‌های کشورمان در بخش‌های مختلف به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود با رئیس دفتر رئیس‌جمهوری پرداختند.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین