کد خبر: ۵۶۲۷۲۱
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۴
با هدف کاهش ترافیک و باز زنده سازی میدان تاریخی راه آهن؛

ایستگاه خط اتوبوس تندرو راه آهن- تجریش به خیابان معینی انتقال یافت

شهردار منطقه 11 تهران گفت: با هدف کاهش ترافیک میدان راه آهن و باز زنده سازی این میدان تاریخی، تمام خطوط بی،آر،تی پایانه میدان راه آهن شامل خط راه آهن-تجریش و پارک وی به خیابان معینی انتقال یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
نصراله آبادیان گفت: میدان راه آهن یکی از میادین تاریخی شهر تهران است که طی چند سال اخیر باز زنده سازی آن در دستور کار قرار داشته است که در همین رابطه با توجه به کندی حرکت اتوبوس های تندرو در میدان راه آهن و در راستای کاهش بار ترافیکی این میدان تصمیم گرفته شد تا ایستگاه ابتدایی خط 7 تندروی شهری که مسیر میدان راه آهن تا "پارک وی" را طی می کند؛ به داخل پایانه "معین" منتقل شود.

آبادیان همچنین در ارتباط با سایر اهداف انتقال این خط گفت: بهبود سیما و منظر شهری در میدان تاریخی راه آهن یکی دیگر از اهداف این انتقال  بوده است. همچنین  استقرار اتوبوس های تندرو در میدان راه آهن نارضایتی کسبه خیابان ولی عصر(عج) را به همراه داشت  که با این انتقال رضایت آنها نیز جلب می شود.

وی در ادامه  خاطرنشان کرد: پس از این انتقال، اولین ایستگاه خط مذکور در ابتدای خیابان شوش غربی جانمایی و احداث شد و مقرر گردید اتوبوس های این خط از داخل خیابان معینی به این ایستگاه و سپس خیابان ولی عصر(عج) وارد شوند.

به گزارش ایسنا، شهردار منطقه 11 در خاتمه گفت: از دیگر اقداماتی که در راستای  اجرای این پروژه انجام شد تجهیز و استاندارد سازی ایستگاه خیابان معینی است که در حال حاضر آماده ارائه خدمات به مسافران است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، شهروندان می توانند برای دسترسی به ایستگاه خطوط تندرو میدان راه آهن-تجریش به پایانه معین در خیابان معینی مراجعه کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین