کد خبر: ۵۶۳۱۸۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

بررسی فیلم جنجالی یک نماینده در مجلس| ماجرا چه بود؟

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز - سه شنبه - در جلسه ای غیر علنی با حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی توهین به یک نماینده در گمرک و فیلم پخش شده از وی را بررسی کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: مسعود پزشکیان رییس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و فرهاد دژپسند وزیر امور بررسی فیلم جنجالی یک نماینده در مجلس| ماجرا چه بود؟اقتصادی و دارایی تا فردا در مورد حواشی کلیپ ایجاد شده در مورد یک نماینده به مجلس گزارش می دهند.

به گزارش آفتاب‎نیوز، بهروز نعمتی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز(سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه غیر علنی امروز مجلس گفت: در این جلسه کلیپی که در مورد آقای درازهی نماینده سراوان است و در فضای مجازی پخش شده را مورد بررسی قرار دادیم. نمایندگان بحث هایی در این زمینه داشتند و اعتراض هایی به این موضوع بود، با توجه به این که کلیپ تقطیع شده است برخی از صحبت ها و توهین هایی می شود.

وی اضافه کرد: آقای درازهی در این جلسه گفت که ۴۵ دقیقه جلوی درب گمرک جلویش را گرفته بودند و فحش های بدی به وی دادند و وی را عصبانی کردند. نهایتا فارغ از فضاهایی که وجود دارد باید با موضوع منطقی برخورد شود.

به نوشته خبرگزاری ایسنا، به گفته نعمتی، در این جلسه بنا شد که مسعود پزشکیان و فرهاد دژپسند موضوع را بررسی کنند و گزارش نهایی را تا فردا به مجلس ارائه کنند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس با بیان این که این موضوع باید به صورت منطقی و عالمانه حل شود، گفت: فرهاد دژپسند در این جلسه سخنرانی کوتاهی داشت و عذرخواهی کرد اما قرار شد ابعاد مختلف موضوع بررسی شود.

توضیحات نماینده‌ سراوان

محمد باسط درازهی نماینده سراوان در واکنش به انتشار کلیپ درگیری لفظی وی با یک کارمند گفته بود: بنده سه شنبه هفته گذشته با رییس گمرک ایران آقای میراشرفی در اداره گمرک مرکزی وقت ملاقات داشتم و قرار بود تا درباره مسائل گمرکی حوزه انتخابیه خود با وی بحث و گفتگویی داشته باشم.

وی افزود: ریاست محترم گمرک به دلیل نبود وقت قرار ملاقات را به امروز موکول کرد و بنده حدود ۴۰ الی ۴۵ دقیقه جلوی در معطل بودم. دو کارمندی که در آنجا حضور داشتند در واکنش به پیکیری بنده با رییس گمرک ضمن توهین، گفتند که هر چه می‌کشیم از دست امثال شماست! بحث و چالش حدود سه دقیقه به طول انجامید و افرادی که مبادرت به فیلم‌برداری کرده بودند با تدوین فیلم قسمت‌هایی که بنده را مورد توهین قرار داده بودند را حذف کرده‌اند.

به نوشته باشگاه خبرنگاران، نماینده سراوان گفت: کارمندی که تصویرش در فیلم مشخص است با ادبیات بسیار سخیف، بیان دشنام، از ملاقات بنده با رئیس گمرک ممانعت کرد که در نهایت درگیری پیش آمد و بنده را با بی‌احترامی از اداره بیرون انداختند. بنده با وزارت اقتصاد تماس گرفتم تا هماهنگی‌های لازم را انجام دهد و نهایتا پس از ۲ الی ۳ ساعت معطلی موفق به انجام ملاقات نشدم. بنده حتما این مسأله را در صحن علنی مجلس بیان و استیضاح وزیر اقتصاد را مطرح خواهم کرد.

فیلم منتشرشده را می‎توانید در اینجا مشاهده کنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0
2
یعنی نماینده حق داره بگه...شکر بخور....اما بقیه باید بگن چشم......فیلم رو دیدم....ایشون نماینده شخصیت خودش بود نه مردم فهیم سراوان
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0
2
من هم فیلم رودیدم متاسفانه نماینده محترم ادبیات بدی داشت اما ارباب رجوع حق بیرون کردن ایشون رو نداشت .
ثمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0
3
آقای نماینده محترم
کدام عقل سلیمی باور میکند که یک کارمند جزء 40 دقیقه به نماینده مجلس توهین کند و نماینده ریلکس منتظر بماند؟؟
این توجیه شما توهین ملت ایران هست
پس لطفاٌ مسئولیت ....... قبول کنید و عذرخواهی نمائید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0
1
مواظب باش دروغگويي رو هم به بقيه صفات دلپسندت اضافه نکني!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین