کد خبر: ۵۶۳۲۹۶
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳

معلوم نیست چه زمانی استفاده از کارت سوخت اجباری می‌شود!

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، نسبت به واگذاری کارت هوشمند سوخت به غیر هشدار داد و گفت: زمان الزامی شدن استفاده از کارت سوخت هنوز مشخص نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :
زیبا اسماعیلی با تاکید بر این که مالکان خودروهای فاقد کارت سوخت، فقط تا یکم دی‌ماه برای ثبت‌نام فرصت دارند، اظهار داشت: این مهلت قابل تمدید نیست، بنابراین مالکان خودرو از فرصت فراهم شده استفاده کنند.

وی با بیان این‌که امکان ویرایش اطلاعات ثبت‌نام کارت سوخت در سامانه‌های اعلام شده، فراهم است و متوقف نمی‌شود، یادآور شد: تاکنون ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر برای کارت سوخت‌المثنی ثبت‌نام کرده‎اند که از این تعداد، ۳۰۰ هزار نفر از طریق مراجعه حضوری به دفاتر پلیس ۱۰+ و ۲ میلیون نفر نیز به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه‎های اینترنتی و تلفن همراه بوده است. 

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نسبت به واگذاری کارت سوخت هشدار داد و گفت: مسئولیت واگذاری کارت سوخت به افراد دیگر و سوءاستفاده از آن، با مالکان خودروست و کارت‌های سوخت واگذار شده، شناسایی و ابطال خواهد شد.

اسماعیلی تصریح کرد: در صورتی که فردی خودرو خریده باشد، اما کارت سوخت به نام مالک قبلی است، نیازی به ثبت‌نام دوباره ندارد و همچنان می‌تواند از آن استفاده کند. زیرا صدور کارت سوخت بر اساس شماره کد شناسایی ۱۷ رقمی (VIN) خودرو است، نه اطلاعات شناسنامه‌ای مالک یا شماره پلاک.

مهر 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین