کد خبر: ۵۶۳۷۶۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
ریابکوف در دیدار با عراقچی:

تلاش‌های خود را برای ممانعت از تحریم‌‌‌های آمریکا علیه ایران انجام‌ می‌دهیم

معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد: ما تلاش‌های خود را برای ممانعت از تحریم‌‌‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران انجام‌ می‌دهیم و برای اجرای برجام مصمم هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :
سید عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه در ملاقات با سرگئی ریابکوف، معاون وزارت امور خارجه روسیه در مسکو، مهمترین موضوعات سیاسی، منطقه و بین‌‌المللی و روابط دوجانبه را مورد بحث و گفت‌وگو قرار دادند.

ریابکوف ضمن ابراز تمایل برای توسعه گفت‌وگوهای سیاسی بین دو کشور گفت: این گفت‌وگوها اهمیت زیادی نه تنها برای دو کشور بلکه ‌برای تامین امنیت و شکوفایی در منطقه و جهان دارد.

وی افزود: روسیه و ایران شرکای مطمئنی هستند و از همکاری و حمایت ایران در سطح بین‌‌المللی تشکر می‌کنیم.  

معاون وزیر خارجه روسیه ادامه داد: ما تلاش‌های خود را برای ممانعت از تحریم‌‌‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران انجام‌ می‌دهیم و برای اجرای برجام مصمم هستیم. 

عراقچی نیز در این دیدار اظهار داشت: همکاری‌‌‌های ما در موضوعات منطقه‌‌ای و بین‌‌المللی در سطح خوبی قرار دارد‌ و دو کشور از مواضع عمدتا مشترک در مسائل منطقه‌‌ای و بین‌‌المللی برخوردار هستند. 

وی اضافه کرد: مشکلات جهان عمدتا ناشی از سیاست‌‌های غلط آمریکا و برخی متحدان آن ‌در ‌منطقه است. 

معاون سیاسی وزارت امور خارجه ضمن تشکر از مواضع منطقی، مقتدرانه و منصفانه روسیه در‌ موضوع برجام تصریح کرد: برجام دستاورد دیپلماسی است و آمریکا با تلاش خود برای از بین بردن آن، دیپلماسی را در سطح بین‌‌المللی تضعیف می‌کند.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین