کد خبر: ۵۶۳۷۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

حافظ‌خوانی اردوغان به فارسی در حضور روحانی+ فیلم

رییس‌جمهوری ترکیه در جریان سخنرانی خود در حضور رییس‌جمهوری کشورمان بیتی از حافظ شیرازی را به زبان فارسی خواند.
آفتاب‌‌نیوز :
رجب طیب اردوغان در پنجمین نشست شورای عالی همکاری ایران و ترکیه میزبان هیأت ایرانی به ریاست حسن روحانی بود.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ رییس‌جمهوری ترکیه در جریان سخنرانی خود در این نشست بیتی از حافظ را به فارسی خواند که با استقبال مخاطبان مواجه شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی که به منظور شرکت در پنجمین نشست شورای عالی همکاری های ایران و ترکیه به آنکارا سفر کرده بود، پنج‌شنبه شب به تهران بازگشت.



روحانی در سفر دو روزه خود به ترکیه علاوه بر شرکت در پنجمین نشست شورای عالی همکاری های دو کشور که با حضور شماری از اعضای دولت های ایران و ترکیه برگزار شد، در دیداری دوجانبه با همتای ترکیه‌ای خود درخصوص موضوعات مهم منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کرد.

در پایان نشست شورای عالی همکاری های دو کشور، دو سند و تفاهم‌نامه همکاری در حوزه بهداشت و درمان و امور ارتباطات و رسانه‌ای در حضور روسای‌جمهوری دو کشور امضا شد.

رییس‌جمهوری کشورمان همچنین در این سفر با حضور در همایش اقتصادی تجار ایرانی و ترکیه‌ای، بر گسترش و توسعه روابط  تهران – آنکارا به ویژه در زمینه اقتصادی، تجاری و همچنین افزایش همکاری‌ها در حوزه انرژی تأکید کرد.

به نوشته خبرگزاری فارس، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور و وزیران امور خارجه، نفت، صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی ودارایی، نیرو و رئیس اتاق بازرگانی، صنعت معدن و کشاورزی روحانی را در سفر به ترکیه همراهی کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
0
0
درود خداوند برحضرت حافظ واین مرد دوست داشتنی جناب اردوغان عزیز .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین