کد خبر: ۵۶۳۹۸۱
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

ثبات بازار طلا و سکه پس از یلدا

رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام کرد: قیمت طلا و سکه تقریبا در بازار امروز روند با ثبات و بدون نوسانی را تجربه کرده است و امیدواریم در ادامه نیز ارزانی را در این بازار شاهد باشیم.
آفتاب‌‌نیوز :
ابراهیم محمدولی اظهار کرد: امروز قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم به ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسیده است.

وی افزود: نیم سکه یک میلیون و ۷۲۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶۱۵ هزار تومان معامله می‌شود.

رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران با بیان اینکه نرخ اونس جهانی طلا به ۱۲۵۶ دلار رسیده است، گفت: گرچه قیمت جهانی هر اونس طلا نسبت به روزهای قبل با اندکی کاهش مواجه شده اما نسبت به هفته‌های گذشته روند افزایشی را نشان می‌دهد که امیدواریم به زودی نرخ جهانی نیز با کاهش و ارزانی مواجه شود.

محمدولی گفت: قیمت طلا در بازار تهران نیز همچون سکه چندان نوسانی نداشته و تقریبا بدون تغییر بوده است چرا که هر مثقال طلا ۱۷ عیار یک میلیون و ۳۱۹ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳۰۴ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد.

وی تصریح کرد: اگرچه برخی به دنبال آشفته شدن بازار سکه و طلا به نفع خود هستند اما اقدامات مسوولان اقتصادی دولت و بانک مرکزی نشان می‌دهد که هدف آن‌ها این است که تا پایان سال ثبات و ارزانی طلا و سکه در کنار بازار ارز را ادامه دهند و به‌گونه‌ای مدیریت کنند تا برخی نتوانند در سه ماه پایانی امسال بازار را به زیان مردم و به نفع خود با نوسان و چالش همراه کنند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین