کد خبر: ۵۶۴۵۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

تشنج در صحن مجلس هنگام سخنرانی روحانی

در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی که ساعاتی پیش با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد برخی نمایندگان با حضور در نزدیک جایگاه سخنرانی روحانی برای لحظاتی باعث ایجاد تشنج در صحن شدند که لاریجانی به این مساله دخالت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی که ساعاتی پیش با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد. نمایندگانی در اعتراض به وضعیت آب استان‌های جنوبی در کنار جایگاه سخنران تجمع کرده بودند که رفته‌رفته به تعداد آنها اضافه شد.

نوریان، خادمی، گل‌مرادی، ناصری‌نژاد، محمدیان، ربیعی و اسماعیلی نزدیک جایگاه رئیس‌جمهور ایستاده و به سخنان وی اعتراض می‌کردند.

رئیس‌جمهور که متوجه اعتراض آنها در خصوص بحث آب شد، گفت: شورای ملی آب را باید تشکیل دهیم. آب یک مسئله ملی است و این شورا باید احیا شود. نگاه دولت ملی است و نه منطقه‌ای. مشکل اصفهان مشکل همه کشور است. کارون همان هامون است دولت برای این مسئله باید راهکاری بیندیشد.

تشنج در صحن مجلس هنگام سخنرانی روحانی

در همین هنگام خادمی یکی از نمایندگانی که در کنار جایگاه سخنران ایستاده بود، سعی کرد خود را به رئیس‌جمهور برساند که بهروز نعمتی و احمد امیرآبادی فراهانی از وی خواستند به جایگاه خود برگردد اما قبول نکرد و صدایش را به نشانه اعتراض بلند کرد.

در این هنگام روحانی به سمت آنان برگشت و گفت: خواهش می‌کنم نسبت به این مسئله نگران نباشید بگذارید بعد از سخنرانی در خدمت شما هستم.

اما نمایندگانی که در کنار جایگاه هیات رئیسه ایستاده بودند اعتراض خود را بلندتر بیان کردند و سعی کردند به رئیس‌جمهور برسند که احمد امیرآبادی فراهانی به لاریجانی که ریاست مجلس را برعهده دارد، گفت: تذکری به آنها بدهید.

تشنج در صحن مجلس هنگام سخنرانی روحانی

لاریجانی هم در تذکری به آنها اعلام کرد که اگر حرفی دارید از طریقش بزنید خواهش می‌کنم سر جای خود بنشینید. آقای خادمی و ناصری‌نژاد سر جای خود برگردید.

در این هنگام نیز بهروز نعمتی به سمت سید محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور رفت و از وی خواست که میانجی‌گری کند اما وی قبول نکرد و روی صندلی خود نشست.

در این زمان بحث و گفت‌وگو در میان تجمع کنندگان بالا گرفت و حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خود را به آنان رساند.

ساعدی رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان با امیری به بحث پرداخت و محبی‌نیا نیز سعی کرد آن دو را آرام کند اما آرام نگرفتند.

رنجبرزاده هم به میان آنها آمد و سعی کرد به همراه بهروز نعمتی و محمدعلی وکیلی آنها را بر سر جای خود بنشاند.

تشنج در صحن مجلس هنگام سخنرانی روحانی

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
0
1
این‌جا‌مجلس‌است‌و‌یا‌
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین