کد خبر: ۵۶۵۰۶۷
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳
معاون سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد:

افزایش بودجه یارانه مددجویان به ۸ هزار میلیارد تومان در سال آینده

‌معاون علمی فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش بودجه یارانه مددجویان خبر داد و گفت: بودجه سال آینده برای پرداخت یارانه به مددجویان هشت هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است.
آفتاب‌‌نیوز :
سعید نمکی‌ امروز ۶ دی‌ در بازدید از پروژه آب درمانی توانبخشی علی اکبر(ع) بیرجند اظهار کرد: خدمت به مددجویان بالاترین عبادت است.

وی افزود: امسال میزان 7 هزار میلیارد تومان برای یارانه مددجویان بودجه در نظر گرفته بودیم که در بودجه سال آینده ۱۴۰۰ میلیارد تومان به این میزان اضافه خواهد شد.

معاون علمی فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور برای تامین اعتبار پروژه آب درمانی توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) در بیرجند قول مساعد داد.

توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند نیازمند نگاه ویژه خیرین

مدیرعامل مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند هم گفت: توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند نیازمند نگاه ویژه خیرین است.

به گزارش ایسنا، محمدحسن اکبری مطلق، در بازدید معاون علمی فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه آب درمانی توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند اظهار کرد: اگر خیرین به این مجموعه کمک نکنند، اینجا تعطیل می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه در سال ۹۰ با هدف ایجاد یک مجموعه ورزشی و درمانی برای تمامی مددجویان راه‌اندازی شده است، افزود: حدود ۸۵ هزار مددجو تحت پوشش بهزیستی در استان هستند که از این تعداد حدود ۴۵۰۰ نفر در بیرجند هستند.

مدیرعامل مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند بیان کرد: از سال ۹۰ تا ۹۶ حدود دو میلیاد تومان از منابع مختلف و مشارکت‌های مردمی به این پروژه اختصاص پیدا کرده است.

اکبری مطلق ادامه داد: در صورت بهره‌برداری از این پروژه، تمام افراد تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی از این مجموعه استفاده خواهند کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۴۵۰ نفر معلول ذهنی و سالمند در این مجموعه هستند، تصریح کرد: برای تکمیل این پروژه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دیگر نیاز داریم که اگر این مبلغ تخصیص یابد در سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

‌به گزارش ایسنا، مدیرعامل مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند با بیان اینکه این پروژه در دو فاز اجرایی خواهد شد که فاز اول ۱۶۲۹ متر است، یادآور شد: این پروژه ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین