کد خبر: ۵۶۵۷۷۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
بر اثر سکته قلبی و در شهر اهواز

دریادار ضرغامی در حین سخنرانی درگذشت+عکس

دریادار تکاور «داریوش ضرغامی» از مدافعان شهر خرمشهر در اثر عارضه سکته قلبی در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز دار فانی را وداع گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
دریادار تکاور «داریوش ضرغامی» یکی از تکاوران دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس و از فرماندهان مدافع خرمشهر بود که دو روز پیش در حین سخنرانی و بازگویی خاطرات و رشادت های هم رزمان خود در دوران دفاع مقدس در آئین افتتاحیه سایت قایقرانی شهید ناخدا تکاور محمد مختاری دچار سکته قلبی و بلافاصله به بیمارستان ولیعصر خرمشهر منتقل شد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: روز گذشته از سوی مسئولان بیمارستان ولیعصر خرمشهر برای انتقال دریادار ضرغامی به بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز تقاضای یک دستگاه آمبولانس مجهز شد که به سرعت در اختیار این بیمارستان قرار گرفت.

به گفته شهرام مقام، دریادار ضرغامی توسط یک دستگاه آمبولانس مجهز به بیمارستان امام خمینی(ره) شهر اهواز منتقل و در آنجا بستری و تحت مراقبت قرار گرفت.

به گفته دوستان و همراهان وی، اگر چه چندین بار کار احیا و آنژیو دریادار ضرغامی در هر دو بیمارستان انجام شد اما وی نیمه شب گذشته دار فانی را وداع گفت و پیکر وی فردا به تهران منتقل می شود.

دریادار داریوش ضرغامی یکی از میهمانان بیست و ششمین همایش تکاوران دریایی ارتش و مدافعان خرمشهر بود که در روزهای سه شنبه تا پنجشنبه گذشته در شهرهای آبادان و خرمشهر برگزار شد.

دریادار ضرغامی در آئین افتتاحیه سایت قایقرانی که خطاب به مسئولان و مردم خرمشهر  فریاد می‌زد: مردم خرمشهر کجا هستید؟ مسئولان شهر چرا غایب هستید؟ مدافعان شما پس از ۳۰ سال با تنی خسته و زخمی به دیدنتان آمده‌اند، نمی خواهید آنها را ببینید؟

دریادار ضرغامی در حین سخنرانی درگذشت+عکس

منبع: خبرگزاری مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
3
ارتش هرگز از کشور و ملت طلب سهم نکرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
3
خدا بیامرزدش
ناشناس
|
France
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
0
3
خداوند بیامرزد روحش شاد ارتش همیشه پشتیبان مملکت بوده و هست و هیچ وقت سهمی از کسی نخواسته
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
2
درود بر مدافعان میهن عزیز که برای سربلندی آن از هیچ کوششی دریغ نداشتند , روحشان شاد ویادشان گرامی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین