کد خبر: ۵۶۵۸۵۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
تداوم غیبت وزیر بهداشت در جلسات هیات دولت

وزیر بهداشت با دولت خداحافظی کرد+عکس

به دنبال انتشار برخی اخبار مبنی بر استعفای وزیر بهداشت در اعتراض به وضعیت بودجه بخش سلامت، این عضو کابینه در جلسه دیروز هیات دولت حاضر نشد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسن قاضی زاده صبح امروز در جلسه معاونین وزارت بهداشت که در ستاد این وزارت خانه برگزار شد از همکاران خود خداحافظی کرد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ خبرگزاری فارس با انتشار این خبر نوشته است: سعید نمکی معاون سازمان برنامه و بودجه نیز پیش از ظهر امروز در ستاد وزارت بهداشت حضور یافته است.

قاضی‌زاده هفته گذشته استعفای خودش را تحویل هیات دولت داد، روز گذشته علیرغم تکذیب‌های پی در پی، این موضوع از منابع موثق مورد تایید قرار گرفت. موضوع اصلی اختلاف بودجه‌ای دولت و این وزارت‌خانه مطرح شده است.

لازم به ذکر است؛ هنوز رسما استعفای قاضی‌زاده پذیرفته نشده و خبرها از رایزنی دولتی‌ها در این باره حکایت دارد.

هاشمی هم‌اکنون در حال بازدید از یک مرکز بهداشتی درمانی در غرب تهران است.

صندلی خالی وزیر بهداشت در آخرین جلسه هیات دولت

وزیر بهداشت خداحافظی کرد

خبرگزاری ایسنا نیز نوشته است: همزمان با انتشار برخی اخبار مبنی بر استعفای قاضی زاده هاشمی  وزیر بهداشت در اعتراض به وضعیت بودجه بخش سلامت، این عضو کابینه که پیشتر اعلام شده بود در جلسات اخیر هیات دولت حاضر نشده است، در جلسه دیروز هیات دولت نیز حاضر نشد. برخی اخبار تاییدنشده حاکی از خداحافظی وزیر بهداشت از معاونان این وزارتخانه در روز دوشنبه است.

وزیر بهداشت صبح امروز در جلسه معاونین وزارت بهداشت از همکاران خود خداحافظی کرد.

قاضی‌زاده ظهر امروز از موسسه خیریه بهشت امام رضا(ع) که 150 کودک یتیم و معلول جسمی نگه داری می کند بازدید کرد.

وزیر بهداشت با دولت خداحافظی کرد+عکس


عضو کمیسیون بهداشت مجلس نیز با اعلام خداحافظی وزیر بهداشت در جلسه معاونان این وزارتخانه گفت: استعفای وزیر بهداشت تاکنون از سوی خود ایشان تکذیب نشده بنابراین صحت دارد.

احمد حمزه (عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی) در گفت‌وگو با ایلنا درباره استعفای سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت از سمت خود گفت: آقای وزیر امروز صبح در جلسه معاونان وزارت بهداشت که در ستاد این وزارتخانه برگزار شد از همکاران خود خداحافظی کرد. تا این لحظه استعفای وزیر از سوی خود ایشان تکذیب نشده، از همین رو صحت دارد.

این نماینده مجلس درخصوص علت استعفای وزیر بهداشت تصریح کرد: آنطور که گفته می‌شود، موضوع اصلی استعفای وزیر بهداشت اختلاف بودجه‌ای بین دولت و این وزارتخانه مطرح شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۶
آراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
2
4
البته جناب قاضی زاده هاشمی علت رفتنشون رو کاهش بودجه سلامت عنوان کردن، ولی بهتر بدونین که بیشترین خروجی و هزینه بیمه سلامت به کارانه و حقوق و پرکیس پزشکان صرف می شده و بزرگترین دست آورد جناب وزیر هم تحویل یک عده تاجر با برند پزشک بوده.اگه امروز برجهایی شیک و باکلاس شبیه برجهای تجاری در سراسر کشور مزین به تابلوی پزشکان هستید همگی ثمره تلاش های جناب قاضی زاده هاشمی هست.
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
2
5
درود بر وزیر بهداشت .
مهمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
4
کاش وزیر آموزش و پرورش هم یاد بگیره
مردم در خواب ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
1
4
دم آقای هاشمی گرم

بودجه حوزه علمیه زیاد میشه بودجه درمان کم میشه ....
تورو خدا مملکت روووووووووووووووو

کمک به ... نامحدوده ... ولی درمان و بهداشت ملت ایران اهمیتی نداره.

آقای هاشمی دمت گرم
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
2
من یک شهرون جز هستم این همه که وزیر بهداشت زحمت کشیده زحمات ایشان را نادیده نگیریم اونهایی که یک کمی وجدان دارند پشیمان شوند برای درست کار کردنشان؛
خداوکیلی نسبت به خیلی ها مقایسه کنید زحمت فراوان کشیدند و در ضمن نمی توان در حوزه سلامت 100 درصد همه یک کشور را راضی نگه داشت به نسبت باید حساب کنیم وضعیت دارو بیمارستان پرستار مریض ها دکترا هزاران مشکل دیگر.
دکتر هاشمی و دکتر ظریف وزیران طلایی این دولت هستند باید به این راحتی دولت اینها را از دست ندهد.
مسعود
|
-
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
2
0
درود بعد از ورشکست کردن وزارت بهداشت و بیمارستانها و سیستم درمانی وبهداشتی و کادر درمانی استغفا کزدند . باید در مورد این مسایل مورد ماخذه قرار بگیره . خنده داره واقغا که
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین