کد خبر: ۵۶۶۱۲۵
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱

بروجردی: رسانه‌‎های غربی به‌دنبال تحمیل چالش‌های مصنوعی در کشور هستند/مسئولان مانع جوسازی رسانه‌های غربی شوند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است پاسخگویی به موقع مسئولان به مطالبات مردمی می‌تواند مانع جوسازی رسانه‌های غربی درباره فضای کشور شود.
آفتاب‌‌نیوز :
علاءالدین بروجردی با اشاره به موج سواری اخیر رسانه های غربی بر حوادث اخیر داخلی، گفت: سران آمریکا و انگلیس فارغ از دلیل اتفاقات به دنبال ناامن جلوه دادن جمهوری اسلامی هستند و این هدف همیشگی آنها بوده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: غربی ها با همکاری صهیونیست ها تلاش دارند تا چالش های مصنوعی را به کشور تحمیل کنند که این اقدامات اعم از مرزی و یا درون کشوری بوده و بخشی نیز مربوط به ایجاد نارضایتی عمومی است.

وی افزود: در همین راستا شاهد حجم تبلیغات گسترده رسانه های غربی و صهیونیستی هستیم که قصد دارند به این سیاست دست پیدا کنند.

بروجردی ادامه داد: اقدامات غربی ها برای ناامن و ناآرام جلوه دادن فضای داخل کشور غافل از آن صورت می گیرد که ملت جمهوری اسلامی ایران هوشمندتر از آن هستند که این ترفندهای شیطانی روی آنها اثر بگذارد.

وی ادامه داد: ملت ایران در مواقع حساسی همچون سالگرد حماسه 9 دی همواره حماسه مجددی آفریدند و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز با حضور خود در صفوف فشرده پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های آمریکا می دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه نباید فراموش کرد که مسئولان به شدت بدهکار مردم و ملت هستند و باید در جهت تحقق مطالبات مردمی از حداکثر ظرفیت خود استفاده کنند، خاطرنشان کرد: بخشی از مطالبات به حق مردم باید انجام شده و مسئولان به آنها پاسخ دهند و این پاسخگویی انجام نمی شود مگر اینکه کار جدی جهادی شبانه روزی در تحقق این اهداف آغاز شود که به نوعی مبارزه با آمریکا نیز هست و می تواند مانع جوسازی رسانه های غربی شود.
خانه ملت 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین