کد خبر: ۵۶۶۲۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
"به دلیل جنگ اقتصادی و تحریم‌ها از نظر بستن بودجه با محدودیت‌های زیادی مواجه هستیم"

واکنش رئیس دفتر رئیس‌جمهور به استعفای وزیر بهداشت| نظر روحانی درباره استعفا+فیلم

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: ما امروز به دلیل جنگ اقتصادی و تحریم‌ها از نظر بستن بودجه؛ سازمان برنامه و بودجه با محدودیت‌های بسیار زیادی مواجه است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور صبح امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران در مورد این‌که آیا استعفای آقای قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت پذیرفته شده یا خیر و اگر پذیرفته شده چه کسی به عنوان جانشین ایشان انتخاب شده، گفت: آقای هاشمی از وزرای بسیار موفق، در دولت یازدهم و دوازدهم هستند.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وی‌ ادامه داد: ایشان فعالیت‌های بسیار خوبی داشته‌اند و سفرهای استانی بسیار زیادی انجام داده‌اند و طرح تحول سلامت را با جدیت و فداکاری تا الان به خوبی پیش بردند. طبیعی است که وزارت بهداشت، یک وزارتخانه بسیار حساس و مهمی است و اداره این وزارتخانه نیازمند مدیریت بالا و بودجه است‌.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: آنچه در چند روز گذشته اتفاق افتاده یک اختلاف نظری است که آقای هاشمی در ارتباط با بودجه‌شان دارند، به همین دلیل استعفایشان را تقدیم رئیس‌جمهور کردند و آقای رئیس‌جمهور با توجه به این‌که ایشان را وزیری بسیار لایق و فردی با عملکرد بالا می‌دانند تا الان مقاومت کردند که استعفای ایشان را نپذیرند و سعی کنند تا آنجا که امکان دارد صحبت شود تا این مشکل حل شود.

وی اظهار داشت: البته شرایط امروز ما با سال‌های گذشته متفاوت است، ما امروز به دلیل جنگ اقتصادی و تحریم‌ها از نظر بستن بودجه سازمان برنامه و بودجه با محدودیت‌های بسیار زیادی مواجه است، فلذا امیدوار هستم مذاکرات و صحبت‌هایی که با ایشان می‌شود تا امروز بتوانیم تصمیم‌گیری کنم. تصمیم هرچه باشد ما جناب آقای هاشمی را سرمایه دولت خود می‌دانیم و از زحمات و تلاشی که وی کرده تکریم می‌کنیم و امیدواریم آقای قاضی‌زاده همراه دولت باشند. تلاش رئیس‌جمهور بر این است که ایشان را حفظ کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
سلام
من دوشنبه به بیمارستان رسول اکرم جهت معاینه یک پزشک متخصص رفتم و هزینه معاینه من با احتساب حق بیمه ( دفترچه تأمین اجتماعی) 4400 تومان شد.
بسیار راضی بودم و بیشتر متوجه مزایای طرح سلامت بهداشت شدم.چون ما بیمه تکمیلی هم داریم و کمتر به بیمارستانهای دولتی مراجعه می کنیم . لطفا وزیر بهداشت را نگه دارید. با توجه به گرانی کالاهای اساسی ، کاهش بودجه طرح سلامت آثار جبران ناپذیری بر بدنه اجتماع خواهد داشت.
بدبختانه دولت تدبیر و امید حالت تیم فوتبالی را پیدا کرده که بعضی در آن ( همانند وزرای بهداشت ، نفت ، خارجه ) خوب کار میکنند و گل می زنند ولی برخی از وزرا همانند ( جهاد و اقتصاد ، تجارت و..) مدافعان ... دستاوردهای دولت را به باد می دهند.
رئیس جمهور محترم هم که خنده تحویل مردم می دهد.
والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
آقای دکتر قاضی زاده هاشمی بدون شک موفق ترین وزیر کابینه هستند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین