کد خبر: ۵۶۶۲۶۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

واکنش نماینده زاهدان به پیشنهاد آیت الله جنتی: اینها همه دست پخت حضرتعالی و همکارانتان است

نماینده مردم زاهدان با انتقاد از عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف تاکید کرد: اگر بخواهیم کشور را صحیح اداره کنیم باید ساختار دولت و مجلس شورای اسلامی را تغییر دهیم.
آفتاب‌‌نیوز :
حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: ۴۰ سال است که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد. علی‌رغم همه دشمنی معاندین این انقلاب با قدرت راه خود را ادامه داده است. ما شاهد پیشرفت زیادی در زمینه‌های مختلفی بودیم، اما اگر نتوانستیم در این زمینه‌ها بهتر باشیم قطعا به علت سوء مدیریت بوده است ما اگر نتوانستیم فقر را از بین ببریم به علت مشکلات در سازمان برنامه و بودجه بوده است.

شهریاری ادعا کرد: روابط و رانت در این سازمان تصمیم گیری می‌کنند.

وی افزود: پرپر شدن دختر بچه را تسلیت می‌گویم  ولی هر گونه برخورد هیچ سودی برای خانواده‌ها نخواهد داشت. حادثه دانشگاه آزاد را هم تسلیت می گویم. چرا هنگامی که موضوع قاچاق سوخت مطرح می‌شود توجه‌ها به سوی سیستان‌وبلوچستان می‌رود در حالی که در زمان انتخابات موضوع گازرسانی وعده داده شد، ولی بیش از ۱۵ درصد پیشرفت نکرده است؟ اگر گازرسانی صورت می گرفت این کودکان در آتش نمی‌سوختند. با مسئولان نالایق گاز برخورد شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لبخندهای آقای ظریف نه تنها باعث نشاط مردم نمی‌شود،‌ بلکه به علت دیپلماسی ضعیف و فشل در گرفتن حق آبه سیستان‌وبلوچستان موجب انزاجار مردم می‌شود. آیا وظیفه وزیر امور خارجه فقط جلسه گذاشتن با موگرینی است؟ یا باید در خصوص هفت گروگان هم کاری کند؟ فقر و بیکاری در استان بیداد می‌کند. مردم فقط آمار اشتغال سالیانه را از دولت می‌شنوند. حاشیه نشینی و کمبود امکانات از دیگر مشکلات استان است. کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد ۶۰۰ هزار مددجو به کمیته‌ اضافه شده است و افزایش ۵۰ درصدی متقاضیان را داریم. آیا مشکلات معلمان و کشاورزان حل شده است؟ آیا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حقوق برای معلمان کافی است؟ آقای روحانی! اگر به مدارس غیر انتفاعی نزدیک محل سکونت خود نگاهی بیندازید می‌بینید که ۱۵ یا ۱۶ میلیون تومان حتی برای مقاطع پایین هزینه دریافت می‌کنند.

شهریاری عنوان کرد: از افتخارات دولت شما طرح تحول سلامت بود. نگذارید این طرح با مشکل روبرو شود. درست است که شما نیازی به رای ندارید  ولی نگذارید این طرح با مشکل روبرو شود. اگر به خصوصی سازی علاقه دارید دولت و مجلس شورای اسلامی را به بخش خصوصی واگذار کنید. در این مدت کدام واگذاری مشکل مردم را حل کرد؟ با افزایش دلار گوشت قرمز از سفره مردم حذف شده است و در حال‌ حاضر به تدریج مرغ هم حذف می‌شود. ننگ بر مسئولان و نمایندگانی که سیر هستند و غم و درد مردم گرسنه را نمی‌چشند. چه فکری برای جانبازان و خانواده‌های شهدا کردید؟

نماینده مردم زاهدان خطاب به دبیر شورای نگهبان، بیان‌ کرد: آقای جنتی! شما فرمودید برای نمایندگان کلاس اخلاق بگذارید، البته که تذکر برادر و یا خواهر مومن به یکدیگر ثواب هم دارد،  ولی این نمایندگان نیستند که نیاز به کلاس اخلاق دارند، آیا کاندیداهای ریاست جمهوری در مناظرات اخلاق را رعایت کردند؟ آیا به قول هایی که داده‌اند عمل کردند؟ این نمایندگان و رییس جمهورها دست پخت حضرتعالی و همکاران شما در شورای نگهبان  نیست؟ شما که نظارت استصوابی دارید و نماینده را از میز مجلس شورای اسلامی باز می گردانید چرا با کاندیداهای ریاست جمهوری که تهمت های عجیب و غریب می زدند برخوردی نمی کردید؟ اگر بخواهیم کشور را صحیح اداره کنیم باید ساختار دولت و مجلس شورای اسلامی را اصلاح کنیم، زیرا این حکومت به اسم دین به دلیل سوء مدیریت مسئولان موجب دین گریزی جوانان شده است.

شهریاری در پایان عنوان کرد: ‌حتما باید اتفاقی رخ دهد که به فکر بخاری دادن به مدارس و دادن اتوبوس نو به دانشگاه باشیم؟ چرا قبل از اتفاق کاری انجام نمی‌دهیم؟ وزیر بهداشت، از پر تلاش ترین وزرا است، ۳۵۰ سفر داشتند. ۹ بار به سیستان‌وبلوچستان آمده‌اند، ۱۵ بار به خوزستان و ۹ بار هم به مناطق زلزله زده سفر کرده‌اند. اگر طرح تحول سلامت مشکلی دارد باید حل شود، ولی دل مردم به طرح خوش بود. اجازه ندهید این طرح دچار مشکل شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
1
اقای نماینده شما خبر داشتید در حوزه انتخابیه شما در سر کلاس درس چراغ والر روشن میکنند یا خبر نداشتید اگر خبر داشتید وکاری نکردید وای به حال شما واگر خبر نداشتید وای به حال همه مردم خوب زاهدان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
3
قطع ارتباط با دنیا این عوارض را هم داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
1
این موضوع ,هیچ ربطی به ایمنی مدارس غزه و لبنان و...ندارد .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین