کد خبر: ۵۶۶۳۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷

علت بوی بد در تهران مشخص نشده است/ بسیج دستگاه‌ها برای کشف علت بو

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که علت بوی بد در تهران مشخص نشده است، گفت که این بو، بوی گوگرد نیست و شبیه بوی آمونیاک است.
آفتاب‌‌نیوز :
طیبه سیاوشی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پیگیری‌های خود در مورد منشا بوی بد در تهران، گفت: مسئولان حفاظت محیط زیست استان تهران گفتند از ساعت ۴ بعد از ظهر در حال بررسی مناطق مختلف هستند. آن‌ها می‌گویند آنچه احساس می‌شود بوی گوگرد نیست، بلکه بویی شبیه آمونیاک است که مشابه آن در مرکز دپوی زباله کهریزک به مشام می‌رسد.

وی افزود: هنوز علت این بوی بد مشخص نشده است و برخی دستگاه‌ها در تهران برای کشف علت بو بسیج شده‌اند.

بوی نامطبوع از مترو نیست

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران اعلام کرد که ایستگاه‌های مترو منشأ انتشار بوی نامطبوع نیستند.

فرنوش نوبخت در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص انتشار بوی نامطبوع از مترو، گفت: ساختار مترو از بتن است و چگونه ممکن است که منشا بوی نامطبوع باشد؟!

وی با بیان این‌که ایستگاه‌های مترو توسط پرسنل و مسئولین ایستگاه کنترل می‌شوند، گفت: انتشار بوی نامطبوع از مترو صحت ندارد.

نوبخت با تکذیب برخی ادعاها مبنی‌بر استقرار تیم‌های آتش‌نشانی و آب و فاضلاب در ایستگاه متروی ملت، گفت: ایستگاه‌ها به‌صورت مداوم رصد می‌شوند و خودتان می‌توانید بروید ببینید که کار مترو در جریان است و ایستگاه‌های مترو باز هستند و مشکلی وجود ندارد.

پیش از این فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس، عنوان کرده بود که ایستگاه متروی ملت منشاء انتشار بوی نامطبوع در تهران است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
ببخشید ایران که این همه دانشمند داره و این همه پیشرفت کرده و موشک داره و به فضا میمون می فرسته و‌هسته ایی داره و غیره چطور نمی تونه منشا بوی بد رو پیدا کنه؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین