کد خبر: ۵۶۶۸۰۵
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

۳ دانشجوی مصدوم واحد علوم و تحقیقات از بیمارستان مرخص شدند

سه مصدوم دیگر حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از بیمارستان ترخیص شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، صالح اسکندری رئیس سازمان چاپ و انتشارات و امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سه مصدوم دیگر حادثه علوم و تحقیقات از بیمارستان ترخیص شدند، اظهار داشت: محمدامین عابدینی از بیمارستان خاتم الانبیا، بهاره کوچه باغبان از بیمارستان لاله و ملیکا فراهانی از بیمارستان عرفان ترخیص شدند. او درباره دانشجویی که حال وخیمی داشت، گفت: وضعیت عمومی آرین حقیقت در بیمارستان نورافشار رو به بهبودی است و امیدواریم اوایل هفته آینده از بیمارستان ترخیص شود.

رئیس سازمان چاپ و انتشارات و امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مراقبت‌های پس از ترخیص دانشجویان بیان داشت: دانشگاه خود را متعهد به مراقبت در منزل و مراقبت‌های پرستاری داخل منزل مصدومان ترخیص شده می‌داند و طی قراردادهایی که بین واحد علوم و تحقیقات و پرستاران و بهیاران منعقد شده، مصدومان ترخیص شده از این خدمات در منزل برخوردار می‌شوند.

اسکندری درباره ایمن سازی جاده تردد اتوبوس‌های دانشجویان در واحد علوم و تحقیقات گفت: متوسط شیب این جاده براساس اعلام پلیس راهور ۸ درصد و در محل حادثه ۱۵ درصد است از این رو به زودی با نصب گاردریل و سرعت گیر در راستای ایمن سازی جاده اقدام خواهد شد.

او با اشاره به تغییر محل‌های آموزشی دانشگاه علوم و تحقیقات تاکید کرد: باید در میان‌مدت بخش‌های آموزشی و دانشکده‌هایی که دانشجویان در آنجا تردد بیشتری دارند، به ارتفاع کمتر از ۱۸۰۰ متر منتقل و بخش‌های پژوهشی و ستادی در ساختمان‌ها و ابنیه‌هایی که در گذشته بالای ارتفاع ۱۸۰۰ متر ساخته شده اند، مستقر شوند.
خبرآنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین