کد خبر: ۵۶۶۸۱۷
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

امیدواری به کاهش قیمتها در بازار طلا و سکه

قیمت طلا و سکه در حالی در بازار امروز افزایش یافته که رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران امیدوار است قیمتها کاهش یابد.
آفتاب‌‌نیوز :
ابراهیم محمدولی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: احتمال افزایش قیمتها وجود دارد و خواهد داشت چرا که در پایان سال میلادی و تعطیلات کریسمس قرار داریم و این انتظار تورمی در همین بازه زمانی در بازار داخلی نیز وجود داشته است و نوسانات تا حدودی طبیعی است. البته امیدواریم بازار طلا و سکه به زودی به روند طبیعی خود برگردد و مجددا شاهد کاهش قیمتها باشیم.

وی افزود: در بازار امروز هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۶۶۶ هزار تومان و سکه طرح قدیم ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله می‌شود. همچنین نیم سکه یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد و ربع سکه یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران با بیان اینکه اونس جهانی طلا افزایش قیمت داشته و به ۱۲۸۵ دلار رسیده است گفت: روند قیمت و وضعیت بازار طلا نیز همچون سکه افزایشی بوده و از بازار جهانی متاثر شده چرا که هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۴۸۸ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۳۴ هزار تومان قیمت دارد.

محمدولی تصریح کرد: امیدواریم هر چه زودتر نوسانات سکه و طلا کنترل شود و ثبات به اندازه‌ای در این بازار ایجاد شود که بازار مصنوعات طلا و جواهر رونق بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین